فرماندار میبد:

شادابی و نشاط هر جامعه در گروی ورزش است

فرماندار شهرستان میبد، شادی و نشاط جامعه را در گروی ورزش در آن جامعه دانست.

به گزارش یزدی نیوز«حسین فلاح» به مناسبت هفته تربیت بدنی در جمع فعالان ورزشی و خبرنگاران با اشاره به این که سال ۹۷ را سال ورزش در شهرستان میبد نامگذاری کردیم، گفت: ورزش مهمترین امر در جامعه است که نشاط و شادابی و سرزندگی را در برخواهد داشت و جامعه‌ای سالم است که مردمان آن سالم و سرزنده باشند، امر به ورزش، امر به نیکی‌هاست و باید خانه به خانه ترویج شود.

 
وی با بیان این که در سال جاری کارهای خوبی در شهرستان در زمینه ورزش انجام گرفته است، افزود: ایجاد مجتمع ورزشی مصلی، مجموعه چمن مصنوعی در بفروئیه، صدرآباد  و ندوشن، ایجاد زمین فوتبال مصنوعی برای اولین بار در استان، تشکیل تیم فوتسال صنایع میبد، ایجاد دو استخر شنا در شهرستان و فراهم آوردن امکانات ورزشی مناسب در سطح شهرستان از مهمترین اقدامات صورت گرفته در شهرستان میبد بوده است.
 
«محمدرضا زارع»رییس اداره ورزش و جوانان میبد گفت: اهمیت دادن به جوانان اهمیت دادن به جامعه است و مهمترین موضوع جوانان ورزش و اشتغال آنهاست که اگر حل شود به دنبال آن بسیاری از مشکلات و آسیب‌های جامعه کم خواهد شد.
 
گفتنی است، در پایان این نشست از خبرنگاران شهرستان جهت پوشش و انعکاس برنامه‌های ورزشی این شهرستان با اهدا لوح تقدیر و جایزه قدردانی شد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..