برگزاری کارگاه آموزشی مسئولیت پذیری اجتماعی ویژه سمن ها

کارگاه دو روزه «مسئولیت پذیری اجتماعی، پاسخگویی سازمانی و معیارهای اخلاقی» یکم و دوم آبان ماه از سوی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد برای سازمان های مردم نهاد استان یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در کارگاه آموزشی« مسئولیت پذیری اجتماعی، پاسخ گویی سازمانی و معیارهای اخلاقی» که به مدت دو روز در یزد برگزار شد، فعالیت داوطلبانه سازمان های مردم نهاد درراستای پیشبرد برنامه های کشور را ارزشمند دانست و گفت: تأکید دولت استفاده از سازمان های مردم نهاد در برنامه ریزی های دولت است.

«فخرالسادات خامسی هامانه» بیان کرد: سازمان های مردم نهاد به عنوان بازوان توانمند اجرایی دولت در حوزه های مشورتی و اجرایی مطرح هستند و انتظار ما این است که ارتباط آنها با دستگاه های دولتی مستمر و متوالی باشد به گونه ای که دولت تردید نکند بدون مشارکت سمن ها می تواند برنامه های خود را پیش برد.
وی با بیان اینکه اولویت دولت تقویت سازمان های مردم نهاد و توانمندسازی سمن ها است، گفت: دولت به این نتیجه قاطع رسیده است که حضور سازمان های مردم نهاد برای برنامه ریزی و پیشبرد برنامه ها ضروری است از این رو،انتظار دارد سمن ها نیز فعالیت خود را منسجم تر و معنادارتر کنند و باعث شوند دستگاه های دولتی خود برای اجرای برنامه ها به سراغ سازمان های مردم نهاد بیایند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..