۱۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات ایست و بازرسی یزد کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر یزد گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در عملیات ایست و بازرسی ۱۱۲ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسین ستوده‌نیا با اشاره به دستاوردهای فرماندهی انتظامی استان در بحث مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر یزد در راستای مبارزه با سوداگران مرگ هنگام کنترل محورهای فرعی استان به یک خودرو زانتیا مشکوک شده و دستور ایست دادند.

 
وی با اشاره به اینکه مراحل بازرسی از این خودرو پس از ایست انجام شد افزود: بعد از بازرسی از این خودرو ماموران ۱۱۲ کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم که راننده بوده را دستگیر کردند.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: همکاری شهروندان با پلیس نقش مهمی در شناسایی قاچاقچیان و اخلالگران نظام عمومی ایفا می‌کند.
 
ستوده‌نیا تاکید کرد: قاچاق مواد مخدر پدیده شومی است که هم بر سلامت و هم بر اقتصاد جامعه تاثیر بسیار منفی می‌گذارد و نیروی انتظامی در مبارزه با این پدیده شوم از هیچ تلاشی فروگذار نیست اما در این بین مردم هم نقش بسیار مهمی دارند و حتما باید پلیس را در رسیدن به هدف نهایی مبارزه با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر یاری کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..