افتتاح دو باجه خدمات بانکی پست بانک درمهریز

دو باجه خدمات بانکی پست بانک در روستاهای علی آباد چهل گزی و فخرآباد مهریز راه اندازی شد.

به گزارش یزدی نیوزمدیرعامل امور شعب پست بانک استان یزد در آیین افتتاح این شعب، راه اندازی دفاتر خدمات بانکی پست بانک را ارزشمندترین خدمات وزارت ارتباطات دانست و گفت:خوشبختانه با حمایت های وزارت ارتباطات ازپست بانک در سال جاری ۹دستگاه خودپرداز در روستاهای استان نصب شده است و برای این دو شعبه هم در نظر گرفته شده است که در آینده نزدیک  نصب می شود.

قاسمی افزود:این باجه ها تمام خدمات بانکی را به صورت آنلاین ارائه می دهد و راه اندازی این باجه ها در راستای  دسترسی مردم به خدمات بانکی بهتر انجام شده است.
قاسمی از رتبه اول پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در استان یزد در شعب پست بانک خبر داد و افزود:پست بانک یکی از بانک های عضو قانون اشتغال پایدار روستایی هست و رتبه اول در پرداخت تسهیلات اشتغال را دارد .
وی  همچنین از پرداخت تسهیلات در راستای رونق تولید و اشتغال در قالب طرح نگین خبر داد وگفت:طرح جاری نگین با تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد ۲تا۱۲درصد در شعب پست بانک در سطح استان یزد به مردام ارائه می شود.
رستگاری فرماندار مهریز با اشاره به نقش و اهمیت دفاتر پست بانک در سطح شهر و روستاها اظهار داشت:با توجه به اینکه در جامعه امروز بیشتر امورات مردم بصورت الکترونیکی و اینترنتی انجام می گیرد، وجود پست بانکها جهت تسهیل در این امور بخصوص در روستاها که به امکانات موجود در شهر دسترسی ندارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند بسیاری از مشکلات بانکی مردم را مرتفع سازد.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..