پیش بینی حضور چهل گروه گشت راهداری در جاده های استان یزد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ایی استان گفت :در طرح زمستانه پلیس راه چهل گروه و گشت راهداری با بیش از 282 راهدار در سطح جاده های استان پیش بینی شده است.

به گزارش یزدی نیوزعلی خانی درنشست هم اندیشی طرح راهداری زمستانی   افزود: مصالح مورد نیاز برای بازگشایی راههای  شریانی ، اصلی ، فرعی و روستایی تهیه و ذخیره سازی شده است .

 
وی دراین نشست بر ضرورت هماهنگی و همکاری دستگاههای مسئول  به منظور ارتقا سطح ایمنی و سلامت در محورهای مواصلاتی استان تاکید کرد .
 
 در این نشست فرمانده انتظامی استان از کاهش ۱۳ درصدی متوفیان حوادث جاده ایی در شش ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و بر برنامه ریزی برای کاهش حوادث جاده ایی و تلاش برای ارتقا سطح ایمنی راهها در سطح استان تاکید کرد .
 
سردار میر حیدری نبود توقفگاه  های ایمن برای استراحت رانندگان را از مشکلات محورهای مواصلاتی استان برشمرد و خواستار اختصاص اعتبار لازم برای ساخت توقف گاههای ایمن به منظور کاهش سوانح جاده ایی شد .
 
 وی با اشاره به نقش مهم راهداری و پلیس در ارتقا سطح ایمنی و سلامت جاده ها بر هماهنگی و همکاری بیشتر برای حفظ ، نگهداری و مدیریت راهها تاکید کرد .
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..