کارشناس اداره کل هواشناسی یزد:

احتمال بارندگی در استان یزد از ابتدای هفته آینده

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد: احتمال بارندگی در شنبه هفته آینده در استان یزد وجود دارد.

به گزارش یزدی نیوز،سیدعباس میرحسینی ، در خصوص پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای استان یزد، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا روز جمعه هفته جاری پدیده خاصی در استان، جز روند ملایم افزایش دما وجود نداشته باشد.

 
وی افزود: پنجشنبه و جمعه هفته جاری در استان یزد با افزایش قابل‌توجه دما مواجه خواهیم بود؛ چنانچه سه تا چهار درجه نسبت به این روزها افزایش دما در استان حکم‌فرما خواهد شد؛ اما از روز شنبه هفته آینده به‌خصوص بعدازظهر این روز، سامانه ناپایداری به استان نزدیک می‌شود.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد از پیش‌بینی افزایش ابر در بعدازظهر روز شنبه هفته آینده در استان خبر داد و گفت: این روند می‌تواند با وزش باد نسبتاً شدید و گردوخاک همراه باشد.
 
میرحسینی با بیان اینکه احتمال بارندگی در روز شنبه هفته آینده در استان فراگیرتر خواهد بود، افزود: پیش‌بینی می‌شود احتمال این روند در ارتفاعات استان بیشتر باشد، اما برای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده احتمال بارندگی در استان پیش‌بینی‌شده است.
 
وی در پایان از کاهش قابل‌ملاحظه دما از صبح روز یکشنبه هفته آینده در استان خبر داد و تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود که دمای روزهای هفته آینده نسبت به روزهای هفته جاری که دمای بیشینه شهر یزد در روز گذشته ۲۸ بوده است، شش تا هشت درجه کاهش داشته باشد.
 
 
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما
 

بخش نظردهی بسته شده است..