افزایش نمود بیرونی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان

معاون استاندار یزد: پیشرفت آینده کشور نیازمند توجه به خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان است.

به گزارش یزدی نیوز،طالبی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: مقوله تربیت و آموزش کودکان از اهمیت بسیار زیادی قائل است.

 
وی با اشاره به اینکه کودکان امروز باید به گونه‌ای تربیت شوند که بتوانند در آینده کشور را به خوبی مدیریت کنند گفت: شناخت نیاز جامعه یکی از لازمه‌هایی است که باید در تربیت کودکان و نوجوانان به آن توجه شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: زمانی که کودکان و نوجوانان بتوانند در روندی قرار گیرند که نیازهای جامعه را بشناسند، همین افراد در سنین جوانی افرادی پیگیر و پرسشگر می‌شوند که این روحیه آنها را توسعه طلب می‌کند.
 
طالبی با اشاره به اینکه ما باید مطمئن باشیم که کودکان امروز ما در آینده منشاء تحول و پیشرفت می‌شوند تصریح کرد: بسیاری از این موارد نیازمند شناسایی و بروز خلاقیت‌ها و توانمندی‌هایی است که در وجود کودکان و نوجوانان نهفته است.
 
وی بر ضرورت نمود بیشتر فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: متاسفانه الان فعالیت‌های این کانون آنطور که باید و شاید در جامعه نمود ندارد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به حجم فعالیت‌های این کانون‌‌ها اشاره کرد و گفت: لازم است فعالیت‌های کانون به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در بیرون از کانون هم نمود و تاثیر داشته باشد.
 
در این مراسم سیدحسین پیغمبری  از هنرمندان به نام استان یزد و مدیر پیشین تولید صدا و سیمای یزد به عنوان مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد معرفی و از زحمات عباسعلی دانافر مدیرکل پیشین این اداره کل تقدیر شد.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..