نشست ستاد بازآفرینی محلات در بافق

سومین نشست ستاد بازآفرینی محلات با محوریت بازسازی محدوده های هدف و تاریخی از جمله مسجدجامع،مظفریه،قنبریه و فخریه در بافق برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزشهردار بافق گفت : بازسازی محدوده های تاریخی و رسیدگی به وضعیت اجتماعی جوانان ،تخصیص وام ،ایجاد مرکز خرید و فعالیت های فرهنگی در بافت تاریخی و احداث مدرسه در محلات هدف از مهمترین موضوعاتی بود که دراین نشست برای تصمیم گیری شد

 سید علی نوروز زاده افزود: ۸۰ درصد تمامی هزینه ها در محدوده بافت های تاریخی برای ساخت و ساز جدید،رایگان می باشد که این اقدام از سوی شهرداری و راه و شهرسازی انجام می شود.
وی اشاره کرد :سومین نشست ستاد بازآفرینی محلات با محوریت بازسازی محدوده های هدف و تاریخی از جمله مسجدجامع،مظفریه،قنبریه و فخریه با حضور جمعی از مسوولان و کارشناسان برگزار شد.
شهردار بافق در این نشست بر ضرورت رسیدگی به مسکن جوانان تاکید کرد و گفت:یکی از موضوعات مهم در بحث بازسازی محلات هدف رسیدگی به وضعیت مسکن به خصوص مسکن جوانان است‌.
وی گفت : با انعقاد تفاهم نامه ای با اداره راه و شهرسازی برای هر واحد مسکونی ۴۰۰میلیون ریال وام اختصاص داده می شود.
شهردار بافق به تصمیمات اتخاذ شده در رابطه با محلات تاریخی هدف اشاره و خاطر نشان کرد:یکی از موضوعاتی که در محدوده بازافرینی محله مظفریه تصویب شد بحث ورودی ها،احداث پارک و آزمایشگاه و بازسازی محلات آن است.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..