همزمان با سراسر کشور

اجرای طرح آمارگیری مسکن روستایی در اردکان

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردکان گفت : این طرح به منظور شناخت ویژگی‌های کمی و کیفی مسکن در روستا‌های کشوراجرا می شود.

به گزارش یزدی نیوزمدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردکان گفت : طرح آمارگیری مسکن روستایی در اردکان تا  21 آبان ماه در سراسر کشور به طور هم زمان برگزار می شود 

 جدیدی افزود: در سطح ۸۵۰۰ روستای منتخب که بر طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ بیش از ۲۰ واحد مسکونی روستایی را دارند اجرا می‌شود که شامل ۲۳۰ هزار واحد مسکونی در سراسرکشوراست.
 وی اشاره کرد: با توجه به نیاز به اطلاعات جامع دقیق و به هنگام از وضعیت کمی و کیفی مسکن در روستا‌های کشور به منظور سیاستگذاری و برنامه‌ریزی امور مربوط به مسکن روستایی در کشور برای اولین بار در سال ۸۲ پس از تصویب در شورای عالی آمار کشور از سوی بنیاد مسکن اجراء شد.
وی گفت : این طرح در جهت به روزرسانی آمار اطلاعات هر ۵ سال یک بار تکرار می شودکه نتایج آن در قالب امور اطلاعات کشوری استانی و شهرستانی منتشر خواهد شد.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردکان، گفت: آمار و اطلاعاتی که از این طرح حاصل می‌شود به منظور شناخت ویژگی‌های کمی و کیفی مسکن در روستا‌های کشور، روند تحولات آن در طول زمان و توسعه سیستم جامع اطلاعاتی مسکن روستایی کشور است.
وی گفت: درسطح شهرستان اردکان ۱۵ روستا برای این طرح انتخاب شده که بخش مرکزی، روستای ترک آباد و چاه افضل در بخش عقدا، روستای زرجوع و شمس آباد روستای رباط پشت بادام جزء آن هستند.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..