معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد:

شایعه پردازی استقامت کشور در برابر تحریم ها را تضعیف می کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با اشاره به ضرورت همراهی و حمایت از مجموعه های تولیدی برای عبور از شرایط فعلی؛گفت: شایعه پردازی و انتشار تحلیل های غیر کارشناسی در جامعه، استقامت کشور در برابر تحریم ها را تضعیف می کند.

به گزارش یزدی نیوزمعاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در نشست مجمع نمایندگان استان پیگیری نمانیدگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای تسهیل حمایت و تعامل بانک ها با بخش های تولیدی را خواستار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد بیان کرد: یکی از راهکارهای مقاومت کشور در شرایط رویارویی با تحریم ها همراهی و حمایت از مجموعه های تولیدی است.
«علی زینی وند» در جلسه مجمع نمایندگان با مدیران اجرایی پیرامون بررسی بودجه و مشکلات اقتصادی افزود:هر چند فشارهایی نیز بر روند فعالیت بانک ها وارد می شود اما لازم است برای حمایت و تعامل با واحدهای تولیدی در شورای پول و اعتبار مجلس نیز فعالیت بانک ها تسهیل شود.
زینی وند خاطرنشان کرد: در  شرایط تحریم دو مولفه اهداف کشور تحریم کننده و استقامت کشور تحریم شونده باید مورد توجه قرار گیرد و ما در شرایط رویارویی با تحریم نیازمند تقویت نقطه استقامت هستیم و در غیر این صورت نتایج خوبی را شاهد نخواهیم بود. 
وی اظهار داشت:شایعه پردازی و انتشار تحلیل های غیر کارشناسی از رسانه های رسمی کشور اثرات نامناسبی بر جامعه دارد و استقامت در برابر تحریم را تضعیف می کند در حالیکه نیاز جامعه امروز ما ترمیم اعتماد و همبستگی در تمام بخش ها است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در پایان گفت: طرح آمایش یزد در جایگاه یکی از بهترین طرحهای کشور قرار دارد و بر این اساس تولید و اشتغال استان رشد خوبی را طی می کند اما در عین حال نیاز به اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی افزایش یافته که با چند اقدام چشمگیر و زمینه سازی موثر این موضوع نیز به مسیر رشد می رسد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..