ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از ۱۰ هزار حافظ قرآن دارد

مسئول عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری از وجود حدود ۱۰ هزار حافظ قرآن کریم در ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس قریشی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه یزد اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب توانست یک مولفه قدرتی برای انقلاب اسلامی به وجود آورد تا نقشه‌های شوم استکبار در بیرون و نقشه‌های برخی افراد که از داخل در زمین دشمن بازی می‌کردند را خنثی کند.

 
وی با اشاره به اینکه ارتش در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد تصریح کرد: ماموریت‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بسیار زیاد است و این مرکز در حوزه‌های مختلف در حال انجام ماموریت است.
 
ارشد عقیدتی – سیاسی ارتش در یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری نخستین ماموریت این سازمان در ارتش را جایگزین فرهنگ دینی و انقلابی به جای فرهنگ طاغوتی و استکباری در ارتش زمان انقلاب دانست و تصریح کرد: پس از انقلاب روحیه طاغوتی ارتش تغییر کرد و امروز ارتش یک سازمان منسجم فرهنگی تشکیلاتی مردمی است که در واقع سبب افتخار و آرامش ملت است.
 
وی بیان کرد: عقیدتی سیاسی نقش عمده‌ای در ایجاد ارتشی ولایی و مکتبی داشته به گونه‌ای که امروزه در ارتش جمهوری اسلامی ایران هر هفته چندین هزار زیارت عاشورا و کلاس قرآن برگزار می‌شود.
 
موسوی با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار حافظ قرآن کریم از حفظ کل تا چند جزء در ارتش جمهوری اسلامی ایران داریم بیان کرد: برگزاری کلاس‌های ‌قرآن در سطح خانواده‌های ارتشیان و فرزندان آنها هم یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان است.
 
ارشد عقیدتی – سیاسی ارتش در یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری یکی از دلایلی که امروز کشور ما عزت و استقلال و سربلندی دارد وجود نیروهای نظامی و امنیتی است که ارتش جمهوری اسلامی ایران هم به عنوان یک بخش از این نیروها، در حال حفاظت و حراست از اقتدار و تمامیت جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی ادامه داد: نیروهای ارتش در آمادگی کامل برای پاسخگویی سریع به هر گونه تحرک دشمن دارند و قطعا هیچ تحرکی از سوی دشمن بدون پاسخ کوبنده نیروهای ایران باقی نمی‌ماند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..