واحدهای برتر استاندارد یزد تجلیل شدند

واحدهای برتر استان یزد در زمینه رعایت استاندارد در مراسمی با حضور مسئولان استانی تجلیل شدند.

به گزارش یزدی نیوزعلی زینی‌وند  در آیین تجلیل از واحدهای استاندارد یزد اظهار داشت: استاندارد پیش نیاز توسعه کشور است و بدون آن نمی توان انتظار پیشرفت و توسعه داشت

 
وی خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی و صنعتی که می‌خواهند به موفقیت و توسعه دست پیدا کنند باید استاندارد را در اولویت کاری خود قرار داده و نسبت به رعایت آن تمام تلاش خود را به کار گیرند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد خاطرنشان کرد: در صورتی که کسی بتواند در بازارهای استانی، ملی و بین‌المللی کالاهای استاندارد و مورد نیاز مردم را ارائه کند قطعا در این بازار ماندگار بوده و به توسعه پایدار دست پیدا می‌کند.
 
زینی وند تصریح کرد: مردم به دنبال کالاهایی هستند که کیفیت و استانداردهای لازم را رعایت کرده و برای آنها مشکل و خسارتی به دنبال نداشته باشد و قطعا چنین کالایی با استقبال آنها روبرو می‌شود.
 
سیدحسین ماجدی اردکانی مدیرکل استاندارد استان یزد هم در این همایش با اشاره به اینکه استان یزد یکی از استان‌ها با کمترین میزان مشکل در حوزه استاندارد است اظهار داشت: بازار یزد یک بازار خوب در زمینه استانداردهای کالاها است.
 
وی خاطرنشان کرد: از تولیدات استان بازرسی‌ها و نمونه‌گیری‌های متعددی در طول شش ماهه اول امسال انجام شد که تنها دو درصد از این کالاها استانداردهای لازم را نداشتند که باید این دو درصد هم برطرف شود.
 
در این همایش واحدهای تولیدی برتر استان یزد در حوزه استاندارد معرفی و با حضور مسئولان استانی از آنها تجلیل به عمل آمد.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..