اجرای طرح پایش سلامت در خانواده‌های شهدای استان یزد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد: ۲هزار و ۵۰۰خانواده شهید تحت پوشش طرح پایش سلامت در استان یزد هستند.

به گزارش یزدی نیوزدر راستای بررسی مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولان با خانواده شهیدان رنجبر و فلاح در بافق دیدار و گفت و گو کردند.

 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در این دیدار یکی از برنامه های مهم در رابطه با بهداشت و درمان خانواده شهدا و ایثارگران طرح پایش سلامت بیان کرد و گفت: در این راستا با ۵۴پزشک قرارداد منعقد شده و تمامی خانواده های شهدا حدود ۲هزار و ۵۰۰نفر تحت پوشش این طرح هستند.
 
ابراهیمی افزود: در این طرح پزشکان با حضور در منزل جامعه هدف به آنها ارائه خدمت می کنند که در این راستا در سطح استان یزد با تمامی بیمارستان های خصوصی و دولتی قرار داده بسته شده است.
 
وی ارتقائ سلامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران را اولویت اصلی بنیاد شهید دانست و افزود: هدف از اجرای این طرح کاهش دغدغه های جامعه هدف در ‌حوزه بهداشت و درمان است.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود به طرح نشر فرهنگ قرآن اشاره کرد و بیان داشت:این طرح در راستای کاهش مشکلات جامعه هدف در سطح استان در حال اجراست.
 
ابراهیمی افزود: در شهرستان های استان یزد کمیته قرآن تشکیل شده که با همکاری نهادها و دستگاه ها تعامل خوبی در رابطه با نشر و ترویج قرآن صورت گرفته است.
 
استان یزد حدود ۳۸۵۰شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..