تعامل بخش دولتی و خصوصی حل مشکلات اقتصادی را سرعت می بخشد

مدیرکل دفتراموراقتصادی و بین الملل استانداری یزد با تاکید بربهره گیری از ظرفیت های قانونی و نگاه کارشناسی در تسهیل فعالیت واحدهای تولیدی مطرح کرد: تقویت همکاری ها و تعامل بخش دولتی و خصوصی حل مشکلات اقتصادی را سرعت می بخشد.

به گزارش یزدی نیوز کارگروه تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید استان با موضوع بررسی مشکلات موسسات و شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری و نیروگاه های حرارتی تولید برق مقیاس کوچک استان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی متولی و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد.

مدیرکل دفتراموراقتصادی و بین الملل استانداری یزد گفت: در جهت تسهیل  و تعامل مناسبتر و بیشتر برای بهره گیری شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان از معافیت های قانونی مالیاتی  ،کمیته ای تخصصی با حضور نماینده اداره کل امور مالیاتی استان در پارک علم و فناوری استان تشکیل می شود تا در خصوص تشخیص و تسهیل امور مالیاتی شرکت های دانش بنیان و مستقر در پارک و استفاده از ظرفیت های قانونی برای حمایت از این شرکتها مساعدت و تسریع لازم بعمل آید .
دشتی در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت:حل مشکلات نیروگاه های حرارتی تولید برق مقیاس کوچک استان نیز نیازمند پیگیری در سطح ملی و کشوری دارد و برخی مسائل نیز با تفاهم استانی قابل حل و فصل و یا کاهش می باشد.
وی خاطرنشان کرد:با توجه به ظرفیت ایجاد شده در کشور برای تهاتر بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی  از دولت با معوقات بانکی این مجموعه ها، امید است سهم قابل توجه ای از مشکلات واحدها حل و فصل شود.
مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بین الملل استانداری یزد در پایان بیان کرد: تقویت همکاری و تعامل بخش خصوصی و دولتی در بهبود مشکلات اقتصادی و رونق واحدهای تولیدی اثربخش می باشد و لازم است همواره مورد توجه قرار گیرد.
گفتنی است در این جلسه نمایندگان موسسات و شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری و نیروگاه های حرارتی تولید برق مقیاس کوچک استان به بیان دغدغه ها و مشکلات پیش روی خود پرداختند و هم اندیشی و ارائه راهکار از سوی مدیران متولی این حوزه برای حل مسائل پیش رو صورت گرفت.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..