محل‌های بدون سرانه ورزشی یزد دارای امکانات ورزشی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: سعی شده امکانات ورزشی جدید در نقاطی جانمایی شود که هیچ سرانه ورزشی ندارند.

به گزارش یزدی نیوزمسعود شریعتی در نشست خبری که به مناسبت اعلام برنامه‌های هفته تربیت بدنی برگزار شد اظهار داشت: برنامه‌های این هفته با شعار "40 سال ورزش ۴۰ سال افتخار" در سراسر کشور برگزار می‌شود و برنامه‌های مختلفی در سطح استان یزد برای بزرگداشت این هفته در نظر گرفته شده است.

 
وی با تاکید بر اینکه توجه به ورزش در سطح کشور و یزد افزایش پیدا کرده افزود: جایگاه ورزش در جامعه بسیار مهم است و باید نسبت به این موضوع حساسیت بالایی وجود داشته باشد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به افتخارآفرینی بانوان ایران در ورزش‌های آسیایی اشاره کرد و افزود: این موضوع نشان داده که اگر به بحث ورزش بانوان در استان توجه ویژه‌تر و بیشتری صورت پذیرد قطعا موفقیت بانوان با سرعت بیشتری نسبت به آقایان انجام می‌شود.
 
شریعتی ترویج ورزش در تمام اقشار جامعه را ضروری دانست و افزود: همانطوری که در جامعه امکانات ورزشی ویژه آقایان رشد داشته باید به بحث ورزش بانوان هم توجه صورت گیرد و در این زمینه اقدامات لازم صورت پذیرد.
 
وی عنوان کرد: در بحث توسعه چمن‌های مصنوعی در استان یزد اقدامات خوبی صورت گرفت و با همکاری مسئولان استانی و کشوری، فضای چمن‌های مصنوعی در نقاطی از استان یزد که حتی یک متر سرانه فضای سبز نداشتند این امکانات به وجود آید.
 
شریعتی با تاکید بر نقش این امکانات در توسعه استان یزد خاطرنشان کرد: تلاش کردیم بخشی از این چمن‌های مصنوعی که از اعتبارات روستایی به وجود آمده را در روستاهای حاشیه‌ای یزد جانمایی و اجرا نماییم.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم که تعداد چمن‌های مصنوعی اجرا شده استان یزد را از ۲۲ نقطه به ۴۰ نقطه ارتقا دهیم و زمینه ای برای پیشرفت ورزش یزد را فراهم کنیم.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..