سازمان حمل‌ونقل عمومی یزد نوسازی می‌شود

رییس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری یزد، با اشاره به لزوم تجهیز و نوسازی ناوگان حمل ونقل شهری، گفت: سازمان حمل ونقل عمومی شهر یزد نوسازی می‌شود

به گزارش یزدی نیوز« محمدرضا شفیعی» با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت مناسب برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار کرد:‌ نوسازی و بهسازی ناوگان شهر یزد در دستور کار ویژه سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری یزد قرار گرفته است.

 
وی خرید ۱۲ دستگاه مینی‌بوس یور پنج برای تجهیز ناوگان حمل و نقل درون شهری یزد را از جمله اقدامات در دستور کار دانست و افزود‌:‌ تاکنون پنج دستگاه از اتوبوس‌های مصوب شده وارد یزد شدند.
 
رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری یزد در ادامه گفت:‌ در راستای تجهیز ناوگان حمل ونقل شهری مقرر شد ۱۲ دستگاه خودرو برای یزد خریداری شود که تا کنون پنج دستگاه آن وارد شده است .
 
شفیعی با بیان این‌که هفت دستگاه دیگر تا آواخر هفته آینده وارد یزد می‌شود، تصریح کرد: چهار دستگاه مینی‌بوس وارده شده تا پایان آبان ماه امسال به ناوگان حمل و نقل درون شهری یزد اضافه می‌شود .
 
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت رفع مشکلات جابجایی معلولین در سطح شهر یزد تاکید کرد: این سازمان برای کاهش مشکلات این قشر یک دستگاه مینی‌بوس ویژه معلولین خریداری و تا پایان آبان ماه وارد یزد می‌شود .
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های خریداری شده قرار است در مسیرهای پر رفت وآمد فعالیت داشته باشند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..