مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائران اربعین حسینی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد: این تیم به منظور ارائه خدمات امدادی درمانی به زائران در عمود ۱۰۹۲محور نجف به کربلا مستقر خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوزمدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: قریب به ۴۰نفر از تیم درمانی هلال احمر استان یزد اعم از پزشک عمومی و متخصص زن و مرد، پرستار و تکنسین دارویی، امدادگر به صورت شبانه روزی مستقر در درمانگاه هلال احمر عمود ۱۰۹۲خدمت زائران همزمان با اربعین حسینی هستند.

دکتر محسن حرازی زاده افزود: اقدامات درمانی، چون ویزیت، خدمات پرستاری، تزریقات، پانسمان، سرم تراپی، اکسیژن تراپی، تجویز دارو و …   به صورت شبانه روزی به زائران ارائه می‌شود.
وی گفت: این تیم از ۲۴مهر ماه ۹۷ بمدت بیست روز در درمانگاه عمود۱۰۹۲ مستقر و خدمات درمانی و امدادی را به زائرین اربعین ارائه می‌دهند.
حرازی زاده با اشاره به خدمات نیرو‌های امدادی هلال احمر استان یزد به زائرین اربعین افزود: بخشی از نیرو‌های امدادی اعزام‌شده استان در اختیار مرکز پزشکی حج قرار گرفتند، بخشی دیگر با سازمان امداد و نجات هلال احمر همکاری می‌کنند و بخش اعظم این نیرو‌ها در بخش‌های درمانی موکب هلال احمر یزد در عراق حضور دارند. 
این مقام مسئول افزود: پوشش خدمات درمانی و امدادی در عراق با جمعیت هلال احمر و با مدیریت مشترک با مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت است که در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه، نسبت به پوشش این خدمات در عراق فعالیت می‌کنیم.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..