مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد:

عمده کار هلال‌احمر با استفاده از کمک داوطلبان پیش می‌رود

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد با اشاره به اینکه امیدواریم با مشارکت و همکاری بیشتر مردم بتوانیم خدمات بیشتری را به شهروندان ارائه دهیم، گفت: عمده کار جمعیت هلال‌احمر با استفاده از اعضا و داوطلبان پیش می‌رود.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محسن حرازی‌زاده پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان یزد، گفت: در مدتی که آقای مجیبی‌فر سرپرستی این سازمان را بر عهده داشتند، خدمات خوبی در حوزه جوانان، آموزش، آموزش همگانی، داوطلبان و خیرین جمعیت ارائه دادند.

وی افزود: قطعاً با هماهنگی‌هایی که با ستاد جمعیت داشتند، توانستند این کار را انجام دهند و امیدواریم سرپرست جدید با ایده‌های خلاقانه‌ای که دارند بتوانند جمعیت هلال‌احمر شهرستان یزد را کمک کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد با اشاره به اینکه قطعاً هماهنگی جمعیت شهرستان یزد با ارگان‌ها و نهادهایی که باهدفی مشترک هستند، می‌توانند آینده‌ای خوب و مناسبی را برای مردم داشته باشد، تصریح کرد: ان‌شاءالله در این زمینه بتوانیم خدمات خوبی را به شهروندان ارائه دهیم.

حرازی‌زاده اظهار داشت: امیدواریم از توان اعضاء، داوطلبان و تمام توان ارگان‌های همسو و همکار در بحث آسیب‌های اجتماعی، خیرین و آموزش کمک بگیریم و امیدوارم این همکاری باعث هم‌افزایی اهداف شود.

این مقام مسئول عمده‌ترین مشکلات در جمعیت هلال‌احمر استان را بحث اعتبارات و بودجه دانست و ابراز داشت: ان‌شاءالله با تعاملات صورت گرفته با ستاد و نهادهای بالاتر، بتوانیم اعتباراتی را جذب و در این زمینه کمک کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد در پایان بابیان اینکه عمده کار جمعیت هلال‌احمر استفاده از اعضا و داوطلبان است، خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم نیز مشارکت و همکاری بیشتری داشته باشند تا بتوانیم ما خدمات بیشتری را به شهروندان ارائه دهیم.

 

بخش نظردهی بسته شده است..