مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد:

عملیات زیرسازی محور هرات ـ مروست ظرف ۲۰ روز آینده به پایان می‌رسد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از پایان عملیات زیرسازی محور هرات ـ مروست ظرف ۲۰ روز آینده خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزعلی علیخانی در حاشیه بازدید از محورهای شهرستان خاتم در دیدار با فرماندار این شهرستان ضمن قدردانی از تعامل مجموعه فرمانداری شهرستان خاتم با اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان اظهار داشت: انتظار داریم فرمانداری از نظر اعتباری همراهی بیشتری با اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خاتم داشته باشد.

 
وی همچنین بیان کرد: انتظار داریم اگر مشکلی در زمینه معارضین یا مشکلات دیگری در محدوده راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خاتم وجود دارد، همچون گذشته با تدابیر مسئولان این شهرستان حل شود.
 
علیخانی در مورد پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خاتم عنوان کرد: تمام پروژه های ما فعال است و تنها یک یا دو مورد است که در حال برگزاری مناقصه آن هستیم و به زودی با انتخاب پیمانکار بقیه مراحل نیز انجام می شود.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات به حق مردم این منطقه، زیرسازی محور هرات ـ مروست است که ظرف ۲۰ روز آینده تمام خواهد شد و عملیات بهسازی و زیرسازی ادامه مسیر نیز در پایان مهرماه با بازگشایی پاکت مناقصه انجام می‌شود.
 
وی افزود: با توجه به شرایط خاصی که در شهرستان خاتم هم به لحاظ وسعت و هم ارتباط بین شهرستان و استان‌های همجوار وجود دارد، حساسیت ویژه ای داریم و بر اساس وظیفه ذاتی خود مکلف هستیم که محورهای مواصلاتی ارتباط دهنده بین دو استان را با نگاه ویژه ببینیم و در این زمینه از اعتبارت ملی نیز کمک بگیریم.
 
علیخانی تاکید کرد: انتظار داریم در شهرستان نیز پیگری‌های لازم انجام شود تا بتوانیم از اعتبارات استانی نیز به نحو بهتری استفاده کنیم.
 
وی یادآور شد: بازدید از محورها از ماموریت های ذاتی ما است و مشکلی با سفر به شهرستان‌های دورتر از جمله خاتم نداریم اما برخی محدودیت‌ها نظیر الزام به شرکت در جلسات استانی، زمان را محدود می کند.
 
علیخانی اظهار امیدواری کرد: با تعامل فرمانداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خاتم بتوانیم امور را به پیش ببریم.
 
وی افزود: بزرگترین مشکل در حال حاضر، مشکل کمبود اعتبارات است که امیدواریم وضعیت اقتصادی رو به بهبود باشد و ما بتوانیم اقدامات بیشتری انجام دهیم.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..