معاون استاندار یزد:

افزایش اعتماد عمومی ضرورت حل مشکلات اقتصادی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به رفتار عاقلانه جمهوری اسلامی ایران نسبت به خروج آمریکا از برجام گفت: افزایش اعتماد عمومی در جامعه ضرورت حل مشکلات اقتصادی است.

به گزارش یزدی نیوز«علی زینی‌وند» با بیان این‌که مسائل امروز کشور از دو منشا خارجی و داخلی تاثیر می‌گیرد،‌ اظهار کرد: در جریانات خارجی، ایران با درایت و  متانت در سازمان ملل متحد و مجامع حقوقی جهان به اثبات حقوق ملت خود پرداخت .

 
وی افزود: جمهوری اسلامی در مقطع فعلی به شکلی عاقلانه در مقابل خروج آمریکا از برجام عمل کرده و نتایج آن صدور دو رای مثبت و اثبات حقانیت ایران در دیوان بین المللی دادگستری است .
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد گفت: از نگاه داخلی نیز برخی در آب گل آلود دنبال تامین منافع خود هستند و به مردم، تولیدکنندگان و وضعیت کشور فکر نمی کنند و در این فضا تقویت اعتماد به مسئولان و ارائه واقعیت ها اهمیت دارد .
 
زینی‌وند مشکلات پیمان‌سپاری(تعهد) ارزی برای صادرات را تشریح و تصریح کرد: لازم است برای تولیدکنندگان این اطمینان ایجاد شود که قبل از فروش و درآمد؛ هیچ تعهد ارزی دریافت نمی‌شود زیرا  تنها ارزی که واقعاً به بخش تولید برمی‌گردد از همین واحدهای تولیدی کوچک است .
 
این مقام مسئول در پایان به مکاتبه با سران قوا برای پیگیری موضوعات از سوی بخش خصوصی تاکید و گفت: خوشبختانه رشد صدور بارنامه‌ها در استان و نزدیک شدن به نقطه تعادل را شاهد هستیم و رایزنی و زمینه‌سازی برای حل مشکل تامین لاستیک رانندگان فعال در صنوف مختلف نیز با فعال سازی توانمندی‌های استانی و پیگیری‌های ملی در حال حل و فصل است .
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..