فرمانده انتظامی استان یزد:

جرائم استان یزد کاهش ۲۲ درصدی یافت

فرمانده انتظامی استان یزد از کاهش ۲۲ درصدی جرائم در استان یزد خبر داد

به گزارش یزدی نیوز سردار محمدرضا میرحیدری صبح امروز در جمع نیروهای پلیس استان یزد با اشاره به اینکه پلیس نخستین وظیفه خود را صیانت از امنیت کشور و مردم می‌داند، اظهار داشت: نیروهای پلیس در همین راستا همه تلاش خود را به کار گرفته اند که حاصل این تلاش‌ها در استان یزد، کاهش ۲۲ درصدی جرائم در سال جاری بوده است.

 
وی همچنین از کاهش ۴۳ درصدی جرائم کارکنان نیروی انتظامی استان یزد خبر داد و یادآور شد: نیروهای پلیس استان یزد از کم اشتباه‌ترین نیروها در کشور هستند.
 
میرحیدری با اشاره به اینکه در بین نیروهای پلیس استان یزد ۸۵۰ حافظ قرآن وجود دارد، عنوان کرد: ۲۷ نفر از این تعداد حافظ کل قرآن کریم هستند.
 
فرمانده انتظامی استان یزد تاکید کرد: نیروهای پلیس استان یزد علاوه بر اینکه از جدیت و قاطعیت لازم برای انجام ماموریت‌های خویش برخوردار هستند، از نظر معنوی نیز نیروهای ارزشی و اخلاق‌مدار به شمار می‌روند.
 
میرحیدری خاطرنشان کرد: حرکت مدیران در ناجا حرکت نیروهای پلیس به سمت رسیدن به سطح پلیس تراز جمهوری اسلامی است و این هدف مهم با جدیت دنبال می شود.
 
وی همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی برای نیروهای پلیس خبر داد و اظهار داشت: برای ارتقاء سطح نیروهای پلیس، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ ساعت کار آموزشی انجام شده است.
 
فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر اینکه ماموریت‌های پلیس استان یزد مشخص است، افزود: پلیس استان یزد در برخورد با قاچاقچیان کالا و مواد مخدر همچنین مخلان نظم و امنیت جامعه به هیچ وجه مماشات نخواهد کرد و با متخلفان با جدیت بسیار برخورد می کند.
 
وی همچنین یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی را گرامی داشت و صبر و بردباری خانواده های شهدا به ویژه شهدای نیروی انتظامی را تحسین کرد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..