رییس شورای شهرستان اردکان تاکید کرد:

توجه ویژه صنایع به بخش‌های محروم خرانق و مرکزی اردکان

رییس شورای اسلامی شهرستان اردکان خواستار توجه شرکت‌های صنعتی به بخش‌های محروم خرانق و مرکزی که تاثیر زیادی از صنعتی بودن شهر پذیرفته است، شد.

به گزارش یزدی نیوز«رضوان فرجاد» در جریان بازدید اعضای این شورا از یک واحد صنعتی در این شهرستان، به خدمات شوراهای شهر و روستای اردکان اشاره کرد و افزود: تأکید شورای شهرستان در روستاها و مناطق محروم، توجه به خانواده‌های کم‌درآمد و نیازمند است و با استفاده از فضای صنعتی و خیّری شهرستان سعی در رفع نیازهای آنان دارد.

 
وی با تأکید بر این که بانوان به عنوان قشر آسیب‌پذیر جامعه نیازمند به توجه بیشتر از سوی نهادهای دولتی و بخش خصوصی هستند، تصریح کرد: بانوان اردکان در کنار مردان زحمتکش خود همیشه در همه بخش‌ها مخصوصا تولید صنایع دستی نقش بسزایی داشته‌اند که در صورت توجه بیشتر قابلیت رقابت با بخش صنعت شهرستان را نیز دارا هستند . 
 
وی عنوان کرد: نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی بانوان اردکان و نیز کارگاه تولید و بسته‌بندی محصولات گیاهی و میوه‌ای بخش مرکزی در صورت حمایت بخش صنعت و بخش دولتی ظرفیت اشتغالزایی بالایی را برای بانوان در خود نهفته است . 
 
این مسئول در ادامه به خدمات ویژه این واحد صنعتی به بخش‌های مختلف عمرانی، درمانی، ورزشی و فرهنگی در سطح شهرستان بویژه روستاهای بخش عقدا اشاره کرد و گفت: توجه به دو بخش محروم خرانق و نیز مرکزی که تاثیر زیادی از صنعتی بودن شهر پذیرفته است، از شرکت‌های صنعتی انتظار می‌رود . 
 
فرجاد بر حمایت دستگاه‌هایی اجرایی بخصوص توجه به معافیت مالیاتی صنایع تاکید و خاطرنشان کرد: با حمایت از بخش‌های خصوصی که به فعالیت‌های عامل المنفعه توجه دارند، می‌توان مدیران صنعتی را در ورود به خدمت‌رسانی دستگاه‌های اجرایی همچون شوراها دلگرم کرد و در اجرایی شدن وظایف اجتماعی بخش خصوصی مشتاق‌تر کند . 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..