معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

اطلاع رسانی اجتماعی اثربخشی برنامه های حوزه سلامت را تقویت می کند

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تعامل دستگاه های اجرایی استان در ارتقاء سلامت جامعه را ارزشمند دانست و گفت:آگاه سازی افکار عمومی و اطلاع رسانی اجتماعی اثربخشی برنامه های حوزه سلامت و دامپزشکی را تقویت می کند.

به گزارش یزدی نیوزه مناسبت بزرگداشت هفته دامپزشکی،جلسه شورای دامپزشکی استان یزد با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار ،معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی و اعضای این شورا برگزار شد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تبریک هفته دامپزشکی و تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این حوزه بیان کرد:با توجه به تلاش های انجام شده وضعیت استان در موضوع خدمات دامپزشکی،کشتارگاه ها و کنترل بیماری های شایع مطلوب ارزیابی می شود و از  شرایط ایده آل در اکثر شهرستان ها برخوردار است.
«محمدعلی طالبی» افزود:تعامل سازنده بین دستگاه های مختلف  برقرار است و در رویدادهایی که در زمینه دام و طیور با آن مواجه شدیم از جمله کنترل بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان  این همکاری نتایج خوبی به همراه داشت.
طالبی خاطرنشان کرد:سلامت مردم و صیانت از سرمایه های اقتصادی جامعه در زمینه کنترل و نظارت از سوی دامپزشکی اولویت دارد و این نقش با آگاه سازی افکار عمومی و تقویت اطلاع رسانی اجتماعی به اثربخشی مناسب تری می رسد.
وی اظهار داشت:عملکرد موفقی از مجموعه اداره کل دامپزشکی در استان را شاهد هستیم و در برخی موضوعات شاید با ملاحضات اجتماعی،امنیتی و اقتصادی مواجه می شویم اما سلامت جامعه و مردم بر تمام این دغدغه ها اولویت دارد که باید با جدیت برنامه های آن دنبال شود.
معاون استاندار یزد با اشاره به حل چالش های اعتبارات و اسناد خزانه گفت: این موضوع نیز پیگیری و نسبت به حل آن اقدام خواهد شد زیرا در مسائل مربوط به دامپزشکی به ویژه کنترل بیماری ها از دست دادن زمان و عدم تامین هزینه های اولیه می تواند مشکلات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.
گفتنی است پس از این جلسه معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از آزمایشگاه دامپزشکی استان بازدید و در جریان خدمات ارائه شده از سوی این مرکز قرار گرفت.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..