پایان پنجمین دوره طرح ملی دستهای مهربان در یزد

در این طرح کودکان وسایلی از قبیل اسباب بازی، عروسک ،لوازم التحریر خود را برای هدیه به کودکان مناطق محروم اهدا کردند.

به گزارش یزدی نیوزمدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت:  پنجمین دوره طرح ملی دست های مهربان به مناسبت هفته کودک و به منظور ترویج فرهنگ مهرورزی، در کانون های غنچه های هلال احمر  در استان یزد به کار خود پایان داد .

دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود : در این طرح کودکان هدایای خود شامل اسباب بازی، عروسک ،لوازم التحریر خود را به چادر‌های هلال احمر یا مهدکودک‌های استان تحویل دادند  تا از طریق کاروان‌های نیکوکاری به دست کودکان مناطق کم برخوردار برسد.
وی هدف از اجرای این طرح را تشویق غنچه های هلال احمر به نیکوکاری و تقویت فرهنگ نوع دوستی آینده سازان این سرزمین از دوران کودکی  اعلام کرد  و افزود : بی شک این امر که در راستای اهداف جمعیت هلال احمر می باشد موجب بالا بردن حس نوع دوستی در میان کودکان می شود.
دکتر حرازی زاده گفت:  این طرح شاید در نگاه اول یک طرح ساده باشد، اما کودکان با هدیه اسباب بازی های خود که دلبستگی آنها است از مهمترین دارایی های خود به نفع کودکان دیگر می گذرند به این ترتیب کمک به هم نوع را می آموزند و کمک به هم نوع یکی از اهداف اصلی فعالیت های هلال احمر است .
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..