معاون استاندار یزد:

ستاد بازسازی عتبات عالیات محور جذب مشارکت‌های خیران یزد خواهد بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به مشارکت بسیار خوب خیران برای برگزاری اجتماع اربعین گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات محور جذب مشارکت‌های خیران یزد خواهد بود.

به گزارش یزدی نیوزمحمدعلی طالبی ظهر امروز در جلسه ساماندهی مشارکت خیران استان یزد در اجتماع پرشور اربعین اظهار داشت: ستاد اربعین حسینی از مدت‌ها پیش فعالیت خود را در یزد آغاز کرده و کمیته های مختلف این ستاد نیز فعال شده اند.

 
وی بیان کرد: همه اعضای ستاد و کمیته های مختلف آن در صدد برگزاری مراسمی پرشور هستند و همه تلاش خود را برای خدمت رسانی مطلوب به مردم و زائران اربعین به کار گرفته اند.
 
طالبی با تاکید بر اینکه باید با برنامه ریزی پیش برویم تا برنامه ها به درستی پیش برود، خواستار همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف در این زمینه و پرهیز از موازی کاری شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل و شرح وظایفی که ستاد مرکزی اربعین حسینی بر عهده استان یزد گذاشته، این استان مسئولیت‌هایی را در مرز ایران و عراق و شهرهای کربلا، نجف و سامرا بر عهده گرفته است.
 
وی عنوان کرد: بر این اساس ستاد بازسازی عتبات عالیات به عنوان محور جذب و جلب مشارکت خیرین فعالیت‌های خود را انجام داده و تعداد زیادی از موکب‌ها را ساماندهی کرده است.
 
طالبی ادامه داد: این ستاد در سال‌های قبل نیز برنامه های خوبی اجرا کرده است ضمن اینکه بخش خصوصی و شرکت های بزرگ یزد نیز همراهی قابل تحسینی برای حمایت از برنامه های اربعین داشته اند.
 
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد نیز در این جلسه اظهار داشت: راهپیمایی اربعین به عنوان بزرگترین اجتماع بشری و میراث معنوی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(‌ع) شناخته می‌شود.
 
محمدصادق طهماسبی با بیان اینکه در ‌دو ماه گذشته اقدامات بسیار خوبی از سوی کمیته های مختلف ستاد اربعین حسینی استان انجام شده است،  افزود: یکی از این فعالیت ها برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی و تبیین مسائل امنیتی مربوط به راهپیمایی اربعین حسینی بوده است.
 
وی با بیان اینکه مجموعه وزارت کشور نیز از فعالیت‌های ستاد اربعین حسینی استان یزد رضایت دارد، عنوان کرد: امیدواریم با تقویت نقاط قوت و برطرف کردن ضعف‌های سال‌های گذشته و تسهیل ارائه خدمات به زائران حسینی، ‌بتوانیم گام موثری در برگزاری شکوهمند راهپیمایی اربعین حسینی برداریم
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..