۲۵۲۰ ساعت دوره آموزشی ویژه کادر نیروی انتظامی یزد انجام شد

فرمانده انتظامی استان یزد از برگزاری دو هزار و ۵۲۰ ساعت دوره آموزشی ویژه کادر نیروی انتظامی استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسردار میرحیدری در دیدار تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی استان یزد با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی با اشاره به اینکه امروز روز پایانی هفته نیروی انتظامی است اظهار داشت: امروز فرماندهی نیروی انتظامی و پرسنل در کنار مرقد نورانی امام خمینی(ره) حضور پیدا کرده و با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

 
وی با اشاره به اینکه آیت‌الله ناصری یزدی هم به دست امام خمینی(ره) و هم به دست مقام معظم رهبری حکم نمایندگی ولی فقیه داشته خاطرنشان کرد: امروز جمعی از پرسنل ناجا یزد برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام و رهبری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به نیابت از مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند.
 
فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مصمم است که با تمام توان برای تامین امنیت جامعه تلاش کند تصریح کرد: در طول این سال در راستای ارتقای سطح آموزش همکارانمان در قالب دو هزار و ۵۲۰ ساعت کار آموزشی انجام شده است.
 
وی با اشاره به اینکه این کار در سطح پلیس‌های تخصصی و تمام نیروهای نیروی انتظامی استان یزد انجام شده تصریح کرد: نیروی انتظامی استان یزد سال قبل در حوزه کارکنان با کاهش ۴۳ درصدی و امسال هم با کاهش ۲۲ درصدی جرایم کارکنان روبرو بوده و هر سال در راستای کاهش این موضوع تا حذف کامل آن تلاش و جدیت می‌شود.
 
میرحیدری با تاکید بر اینکه اولویت نیروی انتظامی در راستای ارتقای سطح سلامت نیروی انتظامی در جهت رسیدن به جایگاه واقعی خودش است خاطرنشان کرد: حدود ۸۵۰ نفر در بین کارکنان نیروی انتظامی استان یزد حافظ قرآن داریم که ۲۷ نفر از این افراد حافظ کل قرآن هستند.
 
فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه ماه آینده مسابقات سراسری قرآن کریم توسط نیروی انتظامی یزد برگزار می‌شود بیان کرد: مطالبه‌ای که حضرت آقا در ارتباط با ترویج فرهنگ قرآنی در خانواده نیروی انتظامی را سعی کرده‌ایم که در استان یزد با جدیت دنبال کنیم و اقدامات خوبی هم صورت گرفته است.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..