کسب رتبه برتر استان یزد در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات

با توجه به بررسی عملکرد استانداری های کشور در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات استان یزد در شاخص بالاترین درصد پاسخگویی رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

به گزارش یزدی نیوز بر مبنای مقایسه عملکردی استانداری ها در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ روابط عمومی استانداری یزد در شاخص بالاترین درصد پاسخگویی به عنوان استان برتر معرفی شد.

با توجه به مقایسه عملکردی استانداری ها در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ استانداری یزد در شاخص بالاترین درصد پاسخگویی همزمان با استان های ایلام و آذربایجان شرقی در ردیف استان های برتر این حوزه قرار گرفت.
گفتنی است سامانه انتشار و دسترسی آزاد اطلاعات سایتی اینترنتی است که به منظور استفاده تمامی شهروندان برای دسترسی آزادانه به اطلاعات نهادهای دولتی ایجاد شده است و توسط این سامانه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند درخواست کنند که اطلاعات به خصوصِ یک نهاد دولتی منتشر شود؛ پس از آن اطلاعات درخواستی در این سامانه برای عموم منتشر خواهد شد، مگر آن که آن اطلاعات، حریم خصوصی افراد را نقض کند.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..