۱۰۰۶ میلیارد تومان تسهیلات برای رفع مشکل تولید یزد پرداخت شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت یزد از پرداخت یک هزار و ۶ میلیارد تومان تسهیلات در راستای رفع موانع و مشکلات تولید در استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا علمدار یزدی با اشاره به اقدامات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: ۳ هزار و ۵۸۷ مصوبه برای ۳ هزار و ۴۱۱ پرونده مطروحه در این کارگروه انجام شده است.

 
وی از پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی به هفت واحد و مبلغ ۳۲ میلیارد تومان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا به امروز یک هزار و ۲۳۰ فقره تسهیلات رفع موانع تولید به مبلغ ۹۷۲ میلیارد تومان پرداخت شده است.
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت یزد ادامه داد: در ارتباط با گردشگری هم اقدامات خوبی صورت گرفته و به سه واحد تسهیلاتی معادل یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
 
علمدار یزدی با اشاره به اینکه بانک‌های استان هم به صورت مستقیم اقدام به پرداخت تسهیلات متعددی کرده‌اند ادامه داد: جمع مبالغی که توسط کارگروه تسهیل و مستقیم بانک‌ها پرداخت شده، یک هزار و شش میلیارد تومان بوده است.
 
وی در ارتباط با تصویب تسهیلات جدید رونق تولید در کارگروه رفع موانع تولید گفت: پرونده تسهیلاتی مربوط به تعدادی از واحدهای صنعتی استان در این کارگروه تشکیل شده و پس از بررسی‌های به عمل آمده، به واحدهای حائز شرایط لازم برای دریافت تسهیلات، تسهیلات لازم پرداخت می‌شود.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..