مدیرعامل شرکت خودرو سازی سایپا:

خودروهای جدید سایپا تا پایان سال وارد بازار می شود

قیمت محصولات سایپا با نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت و شورای حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده تغییر می‌کند.

به گزارش یزدی نیوزمدیرعامل شرکت خودرو سازی سایپا در حاشیه برپایی نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی در یزد گفت: در قیمت گذاری جدید محصولات این شرکت تابع سیاست گذاری های وزارت صنعت، معدن و تجارت هستیم. 

جهرودی افزود خودرو سازی در انتهای فرایند ها قرار دارد و تمامی مؤلفه های افزایش قیمت در محصولاتی نظیر فولاد،آلومینیم و پتروشیمی در افزایش قیمت تمام شده خودرو نیز تاثیر می گذارد.
مدیر عامل این شرکت بزرگ تولیدکننده خودرو در کشور افزود: هر زمان که شورای حمایت از تولید کننده و مصرف کننده صلاح در افزایش قیمت محصولات بدهد افزایش قیمت را در دستور کار قرار می دهیم.
وی همچنین با اشاره به اینکه تا پایان سال دو محصول جدید به محصولات این شرکت اضافه خواهیم کرد، افزود: در حال حاضر کار تولید خودروی رهام از محصولات جدید در شرکت سایپا آغاز شده و به رغم کندی روند کار به خاطر تحریم ها تلاش خواهیم کرد این خودرو تا پایان سال وارد بازار شود.
مدیر عامل شرکت سایپا همچنین با اشاره به اینکه امروزه قطب های جدید خودروسازی جایگاه خود را در در جهان پیدا کرده اند تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد محصولات این خودرو سازان را داخلی سازی کرده و به مجموعه های خود اضافه کنیم.
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا  افزود با توجه به تحریم‌های ظالمانه ‎ ای که وجود دارد، تولید قطعات این محصول به ویژه گیربکس اتوماتیک آن با کندی، تولید و مشکلاتی مواجه شد که خوشبختانه در هفته‌های اخیر موفق به رفع این مانع شدیم.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..