در همراهی با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شد؛

بازدید مدیرعامل چادرملو از طرح‌های مناطق زلزله زده کرمانشاه

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در همراهی با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از طرح‌های بازسازی شده روستاهای زلزله زده کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش یزدی نیوز محمود نوریان، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به همراه کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، و رئیس هیئت عامل ایمیدرو از طرح‌های بازسازی و نوسازی شده روستاهای زلزله زده بخش ازگله کرمانشاه بازدید کرد.

 
وی همچنین در مراسم افتتاح ۳۱ واحد مسکونی در روستای آبدالان ثلاث باباجانی و افتتاح مرکز توانبخشی شهرستان سرپل ذهاب حضور یافت.
 
این مراکز با مشارکت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو سازمان ایمیدرو و چند شرکت دیگر احداث شده است.
 
کرباسیان در مراسم افتتاح مرکز توانبخشی شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: متاسفانه بیش از ۲۰۰ تن از هموطنانمان در این منطقه دچار معلولیت شدند و ۷۰۰ نفر نیز از قبل دارای معلولیت بودند به همین دلیل احداث این مرکز ضرورت داشت که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح آن هستیم.
 
وی خاطرنشان کرد: مردم با وجود مشکلات و گلایه ها در برهه های سخت همدل و همراه انقلاب بوده اند.
 
کرباسیان یادآور شد: افتتاح این مرکز طی هفت ماه، اقدامی مثال زدنی است و ساخت این مرکز مدرن در مدت زمان کوتاه، می تواند الگویی برای سایر دستگاه ها باشد.
 
 این مرکز با زیربنای هزار متر مربع دارای بخش‌های مختلف مددکاری، معاینات پزشکی، ادیومتری، اپتومتری، کار درمانی، آب درمانی، بخش فیزیوتراپی، الکتروتراپی و کلاس‌های آموزشی و توانمندسازی است و امکان ارائه خدمات به حدود ۳ هزار و ۹۰۰ نفر از معلولان منطقه سرپل ذهاب در این مرکز وجود دارد.
 
همچنین برای احداث این مرکز ۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که نیمی از آن از سوی شرکت‌های بزرگ معدنی و صنعتی فولاد مبارکه، چادرملو، صنایع ملی مس، گل گهر و فولاد آذربایجان تامین و پرداخت شده است.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..