مدیرکل دفتر بانوان استانداری تأکید کرد:

لزوم جذب مشارکت خیرین برای کاهش آسیب‌های حوزه زن و خانواده

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: تقویت نگاه خیرین در کمک به ساماندهی آسیب‌های مختلف اجتماعی به ویژه در حوزه زن و خانواده ضروری است.

به گزارش یزدی نیوز«فاطمه دانش‌یزدی» در جریان بازدید از موسسه خیریه فرزندان آسمانی که به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی کودک انجام شده است، اظهار کرد:‌ حمایت از کودکان نیازمند ساماندهی و مراقبت از جایگاه ارزشمند معنوی برخوردار است و اثرات این اقدامات همواره در جامعه ماندگار خواهد بود .

 
وی افزود: تقویت نگاه خیرین در کمک به ساماندهی آسیب‌های مختلف اجتماعی به ویژه در حوزه زن و خانواده ضرورت دارد زیرا دولت به تنهایی قادر به پوشش ابعاد مختلف این موضوع نمی باشد .
 
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: جامعه پذیری و توانمندسازی بانوان آسیب دیده اجتماعی راهکاری ریشه‌ای در حل مشکلات موجود در جامعه زنان است که همواره در تاثیر دوسویه با کانون خانواده می‌باشد .
 
دانش‌یزدی تصریح کرد: علاوه بر ارائه خدمات حمایتی و روانشناختی به زنان آسیب دیده لازم است فرهنگ سازی و اطلاع رسانی جامع نیز نسبت به ارائه برنامه های بهزیستی در این زمینه صورت گیرد تا علاوه بر آشنایی افراد نیازمند،حمایت های اجتماعی نیز در این حوزه جذب و افزایش یاید .
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در این زمینه توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی بانوان آسیب پذیر اجتماعی است و برنامه هایی در این زمینه در حال اجرا است، اما بدون حضور خیرین و نهادهای موثر اجتماعی حل این مشکل امکان پذیر نیست.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..