معاون فرهنگی کمیته امداد:

۶۸۰ مددجوی کمیته امداد به کربلای معلی اعزام شدند

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: سال گذشته ۶۸۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد، به اردوی زیارتی عتبات عالیات اعزام شدند.

به گزارش یزدی نیوزحجت ‌الاسلام علی‌محمد اسلامی‏ منش با اشاره به اعزام ۶۸۰ مددجوی کمیته امداد به کربلای معلی اظهار داشت: زائران عتبات عالیات در شهرهای زیارتی کشور عراق از جمله نجف، کربلا و کاظمین اقامت داشتند و از برنامه های  فرهنگی  و زیارتی که در این سفر به آنها ارائه شد، بهره مند شدند.

 
وی با بیان اینکه اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی با هدف تقویت روحیه معنوی آن ها و ترویج سبک زندگی اسلامی انجام می ‌شود ادامه داد: برگزاری این اردوهای زیارتی به اذعان مددجویان تاکنون تأثیرات بسزایی در زندگی خانواده‌ های تحت حمایت داشته است.
 
معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد بهره مندی از فضای معنوی، افزایش امید به زندگی و ایجاد نشاط و بالندگی در خانوارهای تحت پوشش را از دیگر اهداف برگزاری این سفرها دانست و اضافه کرد: همچنین سال گذشته چهار هزار و ۳۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد به اردوی زیارتی آموزشی عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم اعزام شدند.
 
وی همچنین از اعزام ۴۰۰ مددجوی تحت حمایت به اردوی آموزشی تفریحی زیارتی مشهد در سال جاری خبر داد و افزود: در این اردو ۴۰۰ نفر از مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد استان یزد به مدت یک هفته رهسپار اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس شدند.
 
اسلامی منش از اعزام دانشجویان و دانش آموزان در بهار و تابستان امسال به مشهد مقدس خبر داد و عنوان کرد: در شش‌ ماهه نخست امسال ۴۴۰ دانشجو، دانش‌آموز و دختران بازمانده از تحصیل به اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس اعزام شدند.
 
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به مشارکت خیران در اعزام مددجویان تحت پوشش این نهاد به سفرهای زیارتی اظهار داشت: بخشی از این اعزام ها با مشارکت خیران و در قالب اجرای طرح های زیارتی بوده است.
 
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی بیان داشت: نیکوکارانی که علاقه مند هستند در اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی مشارکت کنند، می توانند در قالب طرح «شوق زیارت» در این کار خداپسندانه سهیم باشند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..