امام ‌جمعه بهمن ابرکوه:

برخی مسئولان خواستار رهایی مفسدان اقتصادی هستند!

امام ‌جمعه بخش بهمن ابرکوه ضمن تقدیر از دادستان ابرکوه برای مقابله با مفاسد اقتصادی، گفت: مسئولان دادستان را حمایت کنند نه این که برخی در ذیل نامه‌های خود سفارش فلان مفسد اقتصادی را برای رهایی وی داشته باشند .

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام «رضا علیزاده» امام ‌جمعه بخش بهمن هم‌زمان با گرامیداشت هفته ناجا در جمع پرسنل نیروی انتظامی شهرستان ابرکوه اظهار کرد: یکی از اهداف دشمن شکستن اقتدار نظام جمهوری اسلامی از طریق تضعیف امنیت، آسایش، اقتدار و عظمت کشور است . 

 
وی افزود: دشمن این را می‌داند که ولی‌فقیه ستون خیمه نظام است، بر همین اساس برای رسیدن به اهداف خود تمام مشکلات کشور را به ولایت‌فقیه گره می‌زند و این در حالی است که هیچ نقطه سیاهی در زندگی رهبری و خانواده ایشان وجود نداشته و وجود مقام معظم رهبری برای ملت ایران یک نعمت بزرگ است . 
 
وی از نیروهای مسلح به‌ ویژه نیروی انتظامی به‌ عنوان یکی از عوامل اقتدار نظام یاد کرد و افزود: پرسنل نیروی انتظامی کسانی هستند که در شرایط سخت، تمام قد در برابر دشمنان ایستاده و وجود ۱۸ هزار شهید و ۲۲ جانباز، خود به‌ تنهایی موید این ادعاست . 
 
اقتصاد مقاوم یکی از عوامل اقتدار نظام
 
امام‌جمعه بخش بهمن خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاوم یکی دیگر از عوامل اقتدار نظام است که امروزه در معرض خطر قرار گرفته و دشمنان قصد دارند با افزایش مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، آنان را نسبت به نظام و انقلاب دلسرد کنند . 
 
علیزاده تأکید کرد: برای حفظ اقتدار کشور باید به اقتصاد مقاومتی روی آوریم و مردم و مسئولین با حمایت همه‌جانبه از یکدیگر اقتصاد کشور را از شر توطئه‌های دشمنان مصون دارند . 
 
وی اضافه کرد: نیروی انتظامی نیز باید موضع قاطع خود را در مقابله با اخلالگران و مفاسد اقتصادی حفظ کند و همه توان خود را در این حوزه به کار گیرد . 
 
حمایت مسئولان از مبارزه با مفاسد اقتصادی
 
امام‌جمعه بخش بهمن در ادامه ضمن تقدیر از خدمات ارزنده دادستان ابرکوه در پیگیری جدی پرونده‌های فساد مالی در شهرستان و به ‌ویژه برخورد با رباخواران، گفت: همه مسئولان باید دادستان را حمایت کنند تا اقدامات وی در این حوزه به نتیجه مطلوبی که امنیت اقتصادی شهرستان را تأمین می‌کند برسد، نه این که برخی در ذیل نامه‌های خود سفارش فلان مفسد اقتصادی را برای رهایی وی داشته باشند . 
 
وی تأکید کرد: اگر در جامعه جرمی از سوی مسئولین و مقامات صورت گیرد نه تنها نباید هیچ‌گونه سفارشی را در مورد آنان پذیرفت و با آنان مماشات کرد بلکه باید در محاکمه و مجازات آنان تسریع صورت گیرد چرا که آنان الگوهای مردم بوده و طبیعتاً مسئولیت و تکالیف سنگین‌تری بر عهده دارند . 
 
علیزاده در خاتمه حمایت همه‌جانبه خود را در حوزه برخورد با مفاسد اقتصادی که تلاش دارند با حربه اقتصادی، کشور را زمین‌گیر کنند، اعلام کرد.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..