انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان

در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات استان که با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری ‌و مسئولان روابط عمومی دستگاه های استان برگزار شد، بازرس، خزانه دار و هفت نفر از اعضای ‌دوازدهمین دوره هیئت رئیسه ‌شورای هماهنگی روابط عمومی های استان انتخاب شدند.

به گزارش یزدی نیوزنشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با حضور "علی صالحی" مدیرکل روابط عمومی استانداری، مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاههای استان در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد.

در این نشست که با دستورکار انتخاب اعضای هیئت رئیسه دوازدهمین دوره شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همراه بود، پس از رای گیری ٧٥ نفر از اعضای حاضر در جلسه به ترتیب "‌مهدی نشاسته گر" از اداره کل کمیته امداد حضرت امام خمینی(‌ره)، "امیر ‌ترقی نژاد" از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، "هادی تیموری" از مدیریت شعب بانک توسعه تعاون، "حامد سلطانی" از بنیاد نخبگان، "‌صمانه زارع زاده" از سازمان صنعت، معدن و تجارت، "تقو‌ی کولیوند" از شرکت آب و فاضلاب روستایی و "علیرضا فلاح زاده" از صدا و سیمای مرکز یزد به عنوان اعضای اصلی هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و "علیرضا مشرف" ‌از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و "محمدحسین شرعیاتی" از شرکت آب و فاضلاب شهری ‌استان به عنوان اعضای علی البدل هیئت رئیسه این شورا انتخاب شدند.
در انتخاب بازرس نیز "علیرضا باقری" از شرکت توزیع نیروی برق استان به عنوان بازرس اصلی و "مهدی جاو‌ر" از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به عنوان بازرس علی البدل این شورا منتخب گردیدند.
همچنین با رای اعضای شورا "حسن علی اکبریان" از شرکت مدیریت تولید برق به عنوان خزانه دار اصلی و "محمدرضا امراللهی" از مدیریت شعب بانک مسکن ‌استان به عنوان خزانه دار علی البدل انتخاب شدند.
در ابتدای این نشست هر یک از نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به معرفی سوابق و فعالیت های خود در حوزه روابط عمومی و ارائه برنامه‌ها و اهدافشان در این شورا پرداختند.
گفتنی است در این دوره از انتخابات ۲۲ نفر برای عضویت در هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نامزد شده بودند که صلاحیت ۲۱ نفر برای حضور در انتخابات تایید شد و داشتن حداقل ۲۵ سال سن، دارا بودن مدرک کارشناسی با حداقل یک سال سابقه کار در روابط عمومی یا حداقل مدرک کاردانی با ۵ سال سابقه کار در روابط عمومی از جمله شرایط عضویت در هیئت رئیسه این شورا بود.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..