رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه خبر داد:

سومین جلسه باشگاه امدادگران و نجاتگران هلال احمر شهرستان ابرکوه برگزار شد

سومین جلسه باشگاه امدادگران و نجاتگران با حضور رئیس شعبه و اعضا باشگاه در پایگاه امدادو نجات شهید دهقان برگزار گردید.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه اظهار داشت : سومین جلسه باشگاه امدادگران و نجاتگران با حضور اعضا باشگاه و منتخبی از امدادگران و نجاتگران در محل پایگاه امدادو نجات شهید دهقان برگزار شد.

وی بیان کرد : اگر امروز هلال احمر درمیان مردم جایگاهی دارد، به دلیل فداکاری ها و تلاش های شبانه روزی امدادگران و اعضای داوطلب جمعیت می باشد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه با اشاره به لزوم برنامه ریزی دقیق و علمی برای فعالیت های آمادگی و امدادی افزود: هدف از برگزاری این نشست ها، بررسی برنامه های آتی حوزه امداد و نجات و بررسی مشکلات و موانع موجود می باشد و تمامی اعضا باید خود را جزئی از بدنه جمعیت هلال احمر بدانند و برای نیل به اهداف مجموعه تلاش کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه گفت : در این جلسه بر لزوم فعالیت های توان افزایی و برگزاری مانورهای امدادی در شهرستان  تاکید گردید.

اکرمی هدف کلی تشکیل این باشگاه را اجرای صحیح آموزش های تخصصی امداد و نجات، مشارکت و همفکری امدادگران و نجاتگران، جذب و سازماندهی و برنامه ریزی برای بالا بردن سطح آمادگی جسمانی و مهارتی امدادگران و فعالیت های فوق برنامه امدادگران و نجاتگران داوطلب ذکر کرد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..