در کارگروه پژوهش استان یزد بررسی شد؛

عناوین مرتبط با اعتبارات پژوهشی موضوع بند ح تبصره ۹ قانون بودجه سال ۹۷ کل کشور

عناوین مرتبط با اعتبارات پژوهشی موضوع بند ح تبصره 9 قانون بودجه سال 97 کل کشور در کارگروه پژوهش،فناوری و نوآوری استان بررسی و نسبت به موضوعات طرح شده تصمیم گیری شد.

به گزارش یزدی نیوزجلسه کارگروه پژوهش،فناوری و نوآوری استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد و اعضای این کارگروه با موضوع بررسی عناوین مرتبط با اعتبارات پژوهشی موضوع بند ح تبصره ۹ قانون بودجه سال ۹۷ کل کشور تشکیل شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد گفت:تغییر جهت در حوزه های پژوهشی به سمت کاربردی شدن موضوعات ضرورت دارد و لازم است در پیشبرد اهداف مختلف توسعه متوازن استان نیز در نظر گرفته شود.
«علی زینی وند» خاطرنشان کرد:تجمیع بودجه های خُرد و تمرکز بر موضوعات شاخص اثرگذاری رویکرد علمی و پژوهشی را تقویت می کند.
وی اظهار داشت: موفقیت طرح های پژوهشی در استان به جذب مشارکت دستگاه های اجرایی و همکاری نهادهای دانشگاهی وابسته است و در این مسیر فاصله گرفتن از موازی کاری داری اهمیت و نیازمند توجه است.
 در ادامه این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بیان کرد:جهت دهی موضوعات پژوهشی برای دست یابی  به اطلاعات لازم در اجرای طرح بازآفرینی شهری شناخت مناسب از وضعیت محلات شهر یزد در برنامه ریزی برای سایر موضوعات را نیز  فراهم می سازد.
«محسن صادقیان» افزود:مدیریت مصرف انرژی به ویژه در حوزه آب از دغدغه های مهم دیگر در استان یزد است که تقویت نگاه علمی و مدل های کاربردی در این زمینه به عنوان یک نیاز جدی محسوب می شود.
گفتنی است در این جلسه عناوین و موضوعات مرتبط با اعتبارات پژوهشی موضوع بند ح تبصره ۹ قانون بودجه سال ۹۷ کل کشور در استان با پیشینه جلسات کارشناسی، نیازسنجی و اولویت بندی در کارگروه ارائه و نتایج آن برای تصمیم گیری نهایی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح می شود.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..