ایجاد ۲۲۳ فرصت شغلی با ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات روستایی در ابرکوه

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه از ایجاد 223 فرصت شغلی جدید با تخصیص 12 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، «ناصر زارع» در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی تاکنون ۱۰۹ طرح از شهرستان ابرکوه موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند . 

 
وی تصریح کرد: اعتباری بالغ ‌بر ۱۲ میلیارد و ۸۵۳ میلیون تومان به طرح‌های فوق تعلق گرفته که حاصل آن اشتغال‌زایی برای ۲۲۳ نفر به صورت تضمینی است . 
 
زارع با اشاره به ۱۱ طرح بلاتکلیف که مصوبه کمیته اشتغال استان را دریافت کرده‌اند، عنوان کرد: در راستای نظارت بر طرح‌های مذکور تاکنون ۲۷ مورد از آن‌ها در حوزه صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی، فناوری اطلاعات و میراث فرهنگی مورد بررسی و نظارت قرار گرفته است . 
 
«محمد کاظمی نسب» فرماندار شهرستان نیز در این نشست از موفقیت شهرستان در این طرح خبر داد و گفت:  سهمیه شهرستان ابرکوه از طرح اشتغال پایدار روستایی ۱۰ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان بوده ولی شهرستان موفق به جذب ۱۳ میلیارد تومان یعنی ۲۷ درصد بیشتر از سهمیه خود شده است.
 
این مسئول در ادامه به وجود سرمایه‌های راکد در شهرستان اشاره و تاکید کرد: این سرمایه‌ها باید در اولین فرصت توسط متولیان امر شناسایی و در مرحله بعد در راستای احیا و راه‌اندازی و تبدیل آنها به ظرفیت تولید و اشتغال‌زایی تلاش شود .
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..