با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی برگزار می شود:

انتخابات دوازدهمین دوره هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد از برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، روز دوشنبه 16 مهرماه در استانداری یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز"علی صالحی" در گفتگوی اختصاصی با اعلام این خبر گفت: در این دوره از انتخابات، ۲۲ نفر برای عضویت در هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد نامزد شده بودند که صلاحیت ۲۱ نفر برای حضور در این انتخابات تایید شد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد داشتن حداقل ۲۵ سال سن و همچنین دارا بودن مدرک کارشناسی با حداقل یک سال سابقه کار در روابط عمومی یا حداقل کاردانی با پنج سال سابقه کار در روابط عمومی را از شرایط عضویت در هیات رییسه برشمرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد از برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد در روز دوشنبه ۱۶ مهرماه در استانداری یزد خبر داد و افزود: این انتخابات از ساعت ۸:۳۰ صبح و در محل سالن کوثر استانداری یزد برگزار می شود .
صالحی با اشاره به ابلاغ دستور العمل و اساس نامه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد از سوی وزارت کشور گفت: تعداد ۱۰۶ دستگاه  از حق رای برای مشارکت در این انتخابات برخوردارند که امیدواریم مشارکت فعالانه ای در این رابطه داشته باشند. 
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد بر رعایت اصل بی طرفی و صیانت از سلامت برگزاری این دوره از انتخابات توسط عوامل برگزاری آن تاکید کرد. 
وی در پایان از اصحاب رسانه و جراید دعوت کرد تا با حضور فعالانه در این مراسم، انعکاس دهنده این رویداد تاثیرگذار برای جامعه روابط عمومی های استان یزد باشند.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..