برگزاری نشست مشورتی بخشداران استان به مناسبت روز ملی روستا و عشایر

نشست مشورتی بخشداران استان به مناسبت روز ملی روستا و عشایر با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری در ابتدای این نشست که در روستای گردکوه از توابع بخش مرکزی شهرستان مهریز برگزار شد ضمن گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر و با اشاره به نحوه گرامیداشت این روز، ‌گفت: لازم است تقدیر و تشکر از عوامل اثرگذار در روستاها به مناسبت روز روستا در دستورکار بخشداران و مسئولان محلی روستاها قرار گیرد.

«محمود زارع رشکوئیه» ادامه داد: منشور حقوق شهروند‌ی از اقدامات خوب و ارزشمند دولت تدبیر و امید است و بخشداران باید با حضور در روستاها به همراه برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و استقرار میز خدمت در روستاها به اجرایی کردن این مهم کمک کنند.
‌وی با بیان تجربیات موفق برخی بخش‌های استان، افزود: بخشداران علاوه بر رصد و نظارت بر اجرای پروژه‌ها و هزینه‌کرد صحیح اعتبارات دهیاری‌ها، از اجرای برخی پروژه‌های عمرانی با همکاری و مشارکت دستگاه‌‌های اجرایی استان غافل نشوند.
گفتنی است در این نشست در رابطه با موضوعاتی همچون نحوه گرامیداشت روز ملی روستا، نظارت فنی بر پروژه‌های عمرانی، قوانین مالی و معاملاتی و تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی تبادل نظر و هم‌اندیشی شد و هر یک از بخشداران به بیان تجربیات خود در این رابطه پرداختند.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..