تأکید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بر اجرای تبصره ١٩ قانون بودجه کل کشور از سوی دستگاه های استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در نشست بررسی روند اجرایی پروژه های عمرانی شهرستان اشکذر بر اجرای تبصره ١٩ قانون بودجه کل کشور از سوی دستگاه های استان تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزدر نشستی به ریاست "‌محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، "‌محمدعلی شاه حسینی" ‌فرماندار شهرستان اشکذر و ‌با حضور تعدادی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان، مسائل و مشکلات پروژه‌های عمرانی شهرستان اشکذر مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این نشست با بیان اینکه اولویت این جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر اشکذر می‌باشد، خواستار پذیرش مسئولیت از سوی هر ‌یک از دستگاه‌های اجرایی در قبال منازل آسیب دیده و همچنین رفع مشکلات فاضلاب مسکن مهر اشکذر شد.
"محسن صادقیان" با اشاره به اهمیت ساماندهی اطراف مسجد ریگ اشکذر از آغاز طرح مطالعاتی پیرامون منطقه‌ای از شهرستان اشکذر به نام "اسفنجرد" که در زیر خا‌ک مدفون شده، در آینده ای نزدیک خبر داد، از آن منطقه تحت عنوان "شهر گمشده" نام برد و افزود: مسجد ریگ نیز جزئی از این منطقه است و در طرح مطالعاتی مذکور قرار خواهد گرفت.
صادقیان در پایان این نشست با تأکید بر لزوم اجرای تبصره ١٩ قانون بودجه کل کشور از سوی دستگاه‌های اجرایی، گفت: به پروژه‌های نیمه تمامی که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید اعتبار اختصاص می‌یابد و به پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی ‌چندانی نداشته‌اند اعتباری اختصاص نمی‌یابد.
گفتنی است پروژه‌های مسکن مهر اشکذر، جاده‌های یزد-خضرآباد و اتابک-کذاب، نیروگاه سیکل ترکیبی، مجموعه باغ وزیر حجت‌آباد، امام‌زاده سلطان بندرآباد، آسیاب آبی اشکذر، ساماندهی مغازه‌های اطراف جاده سنتو، مسجد ریگ از جمله پروژه‌هایی بود که در این نشست مورد بررسی قرار  گرفت.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..