رئیس سابق جمعیت هلال احمر شهرستان بافق:

تلاش کردم تا ماموریت ها و وظایف جمعیت هلال احمر بدون عیب و نقص و حاشیه انجام شود

جعفر حسن پور در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر بافق گفت: تمام تلاش من به عنوان یک امدادگر این بود که ماموریت های جمعیت هلال احمر به شکل مناسب انجام شود و مردم احساس کمبودی در وظیفه ای که بر عهده جمعیت بوده نکنند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ جعفر حسن پور رئیس سابق جمعیت هلال احمر بافق در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید این مرکز با بیان گزارشی از اقدامات انجام گرفته در طول ۴ سال خدمتگذاری خود،گفت: در طول این دوران با وجود همه مشکلات کارهای مختلفی انجام شد و همیشه در جلسات با مسئولین شهرستان عنوان کردم که تمام تلاش من این است که ماموریت ها و وظایف جمعیت هلال احمر بدون عیب و نقص و حاشیه انجام شود و از این جهت مردم متوجه کمبودی نباشند.

وی افزود: سعی نمودم در تمام صحنه ها حضور داشته باشم و الحمدلله در این مدت شکایتی از سوی مردم در خصوص عملکرد جمعیت هلال احمر به دست ما نرسید.

حسن پور مهمترین وظیفه جمعیت هلال احمر را انجام ماموریت ها و وظایف در حوزه استحفاظی شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از اقداماتی که در جمعیت هلال احمر انجام شد و جزو مشکلات ما در گذشته بود، تعداد نیروی انسانی آن است که از ۳ به ۷ نفر افزایش یافته است و اگر چه هنوز این مسئله باقی است اما وضعیت آن نسبت به قبل مناسب تر شده است و این چیزی جز توجه مسئولین جمعیت هلال احمر استان نبوده است و خوشبختانه شهرستان بافق بیشترین استخدامی را به خود اختصاص داده است.

رئیس سابق جمعیت هلال احمر بافق  با اشاره به سه برنامه شاخص فرهنگی در شهرستان طی ۳ سال گذشته،بیان کرد: در کنار طرح های متعددی که در شهرستان با همکاری شهرداری درایام نوروز،تابستان و زمستان انجام شد،اقدامات شاخص فرهنگی نیز صورت گرفت که ۲ برنامه آن کشوری بوده و چهارمی نیز در آینده ای نزدیک اجرا خواهد شد.

وی در بحث پروژه های عمرانی با صرف هزینه ۶۰۰ میلیون تومان در چند سال گذشته آن را کافی ندانست و افزود:  مصوباتی داشتیم اما به دلیل شرایط نابسامان اقتصادی دولت تخصیص پیدا نکرد و این نیازمند آن است که توجه ویژه تری به پروژهای عمرانی شود.

حسن پور از فرماندار بافق در بحث ساختمان اداره جوانان و بودجه تخصیص داده شده تشکر کرد و خاطر نشان کرد:  با عنایت به مشکلاتی که پیمانکار این مجموعه داشت اما کار طی یک هفته گذشته به اتمام رسید و ۲۰ درصد باقیمانده  پروژه از سوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تقبل خواهد شد که امیدوارم هر چه سریعتر انجام و اداره منتقل شود.

وی در بحث جاده بافق به یزد یکی از الزامات شهرستان را ایجاد پایگاه در این مسیر عنوان کرد و گفت: در زمان مدیر عامل پیشین جمعیت هلال احمر دفترچه ای را تکمیل و همه استعلام هایی که باید از اداره کل راه و حمل و نقل پایانه ها و اورژانس گرفته شد اما مدیر عامل جمعیت هلال احمر اعتقادشان بر این بود که باید پایگاه های نیمه تمام تکمیل شود.

رئیس سابق جمعیت هلال احمر بافق در پایان از همه مردم شهرستان و مسئولین درخواست حلالیت نمود و خاطر نشان کرد: تمام تلاش من به عنوان یک امدادگر این بود که ماموریت های جمعیت هلال احمر به شکل مناسب انجام شود و مردم احساس کمبودی در وظیفه ای که بر عهده جمعیت بوده نکنند.

حسن پور ضمن تشکر از مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و معاونین ایشان به جهت حمایت ها و پشتیبانی هایی که داشتند از امام جمعه بافق،فرماندار،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستان،اعضای جمعیت هلال احمر،داوطلبین و خیرین تشکر و قدردانی کرد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..