فرمانده انتظامی استان یزد:

تبعیت از ولی فقیه و مردمی بودن از ویژگی های بارز پلیس است

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: تبعیت محض از ولی فقیه و مردمی بودن از ویژگی های بارز پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا میرحیدری  در جمع نمازگزاران یزدی به مناسبت هفته نیروی انتظامی  اظهار داشت: مهمترین رکن تثبیت امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی شهدا و خانواده آن ها هستند اما پلیس هم به عنوان خدمتگزار مردم در این زمینه نقش آفرینی می کند.

 
وی با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی فرصتی برای معرفی خدمات یکساله برای مردم است ادامه داد: همکاران ما در جهت یاس دشمنان نظام و افزایش دلداگی و دلبستگی مردم به انقلاب و نظام اسلامی کوشا باشند.
 
فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به نام گذاری هفته نیروی انتظامی اضافه کرد: اقتدار پلیس در سایه مشارکت اجتماعی و مسئولیت برقراری امنیت جامعه با هدف کسب رضایت مردم افزایش خواهد یافت و تامین و امنیت جامعه به عنوان یک تکلیف الهی دنبال خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه اقتدار ما در نگاه سخت و خشونت آمیز در اجرای ماموریت ها نیست عنوان کرد: اقتدار پلیس یک امر معنوی و نفوذ در قلوب مردم است که با اخلاص در عمل به اثبات خوهد رسید و همانطور که مقام معظم رهبری بارها فرموده اند باید پلیس با اقتدار و با مهربانی در خدمت مردم باشد.
 
میرحیدری با تاکید بر اینکه پلیس عزت خود را در حراست از نظام دینی و ارزش های اسلامی می شناسد افزود: تبعیت محض از ولایت فقیه و مردمی بودن، از ویژگی های پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 
وی با بیان اینکه پلیس با رویکرد اجتماعی و با روحیه انقلابی ماموریت خود را دنبال می کند اظهار داشت: پلیس در کنار مردم و در خدمت مردم به دنبال حفظ آرمان های انقلاب و حراست از آن و به دنبال حفظ ارزش های دینی است که با از خودگذشتگی و جانفشانی در این زمینه گام بر می دارد.
 
فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر اینکه پلیس وظیفه دارد آرامش و آسایش و امنیت مردم را تامین کند بیان داشت: پلیس در مقابله با ناهنجاری ها و شبیخون دشمن در خط مقدم مقابله با شیاطین ایستاده است و در راستای تبدیل ارزش ها به ضد ارزش ها یکه و تنها در برابر توطئه های شیاطین سینه سپر کرده است.
 
وی با اشاره به اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی افزود: در این زمینه نیز با قوت و بدون توجه به سیاسی کاری ها در کنار دستگاه های فرهنگی و قوه قضائیه برای ارتقای امنیت اخلاقی و حفظ جوانان ایران اسلامی به عنوان سرمایه های اجتماعی به ماموریت های خود می پردازد.
 
میرحیدری با بیان اینکه انتظار داریم مراکز دانشگاهی و حوزه های علمیه در راستای احیای فریضه امر به معروف همراه پلیس باشند گفت: امید است در راستای حفظ فرهنگ دینی و احیای این فریضه الهی موفق تر از گذشته قدم برداریم و از جوانان و حفظ کانون خانواده ها مراقبت کنیم.
 
وی با بیان اینکه پلیس پیشگیری اجتماعی را مقدم بر کیفری می داند تصریح کرد: هدف پلیس پایدارسازی امنیت اجتماعی در جامعه است و با رویکرد جامعه محوری، بسیاری از آسیب های اجتماعی را با فرهنگ سازی و آگاه سازی از طریق برنامه هایی که دنبال می کند کاهش خواهد داد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..