نقش اصلی در تثبیت و پایداری امنیت را مردم ایفا می‌کنند

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به تقدیم ۱۷۱ شهید توسط نیروی انتظامی یزد به انقلاب گفت: نقش اصلی در تثبیت و پایداری امنیت را مردم ایفا می‌کنند.

به گزارش یزدی نیوزسردار محمدرضا میرحیدری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: اقتدار امروز انقلاب اسلامی ایران به واسطه خون شهیدان و ایثاگران و هدایت‌ها و رهبری‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

 
وی با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی استان یزد ۱۷۱ شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده، مهمترین نقش در تثبیت و پایداری امنیت را مربوط به مردم دانست و خاطرنشان کرد: مطمئنا مهمترین رکن در تثبیت ما ایمان و اخلاص مردم و ایثار و رشادتهای شهدا و ایثارگران است اما پلیس به عنوان یکی از ارکان خدمت گذاری در زمینه امنیت نظام در خدمت مردم است و برای حفاظت و حراست از امنیت مردم تمام تلاش خود را به کار می گیرد.
 
فرمانده انتظامی استان یزد هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای پلیس دانست که خدمات یک ساله خودش را به مردم معرفی کند و افزود: نیروی انتظامی باید در این هفته گزارشی از عملکرد خود به مردم به عنوان صاحبان این نظام و انقلاب ارائه دهد.
 
میرحیدری تصریح کرد: همکاران ما باید با تلاش مضاعف خود در این ایام، خدمات و حلاوت آن را برکام مردم عزیز و شریفمان بچشانند و انشاالله در جهت یاس دشمنان نظام و انقلاب در افزایش وفاداری و دلدادگی و دلبستگی مردم به انقلاب اسلامی، حاکمیت و دولت جمهوری اسلامی کوشا باشند.
 
وی  با اشاره به اینکه شعار هفته نیروی انتظامی "پلیس مقتدر، امین مردم" است خاطرنشان کرد: انشاالله این نیرو با قوت بیشتر در خدمت‌رسانی به مردم وظایف خود را دنبال کرده و اقتدار خود را در سایه مشارکت اجتماعی و مسئولیت برقراری امنیت در جامعه را با نگاه توحیدی انجام می‌دهد.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: امروز افتخار پلیس خدمت صادقانه به مردم و نظام مقدس است و تامین امنیت را به عنوان وظیفه اصلی خود در نظام جمهوری اسلامی ایران را با جدیت دنبال می‌کند.
 
میرحیدری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی اقتدار خود را به خشونت در ماموریت‌ها نمی‌داند عنوان کرد: ما اقتدار پلیس را یک امر معنوی و نفوذ در قلوب مردم عزیز و شریف می‌دانیم که آن با خدمت صادقانه و با اخلاص در عمل انشاالله به اثبات می‌رسد.
 
وی افزود: همانطوری که فرمانده معظم کل قوا فرمودند باید پلیس با جدیتی و صلابت در برابر مجرمان و با رافت و مهربانی در برابر مردم باشد و اراده دفاع آرمانی از مظلومان و مبارزه و اقتدار در برابر ظالمان از راهبردهای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است.
 
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس عزت خود را در پایبندی به نظام دینی می‌شناسند و تبعیت محض از ولایت فقیه و اسلامی، ولایی و مردمی بودن از خصوصیات پلیس در نظام اسلامی ما است.
 
میرحیدری خاطرنشان کرد: ارتباط پلیس نسبت به ولی فقیه تنها صرفا به عنوان یک مقام در طول سلسله مراتب فرماندهی نیست بلکه تبعیت از ولایت و اطاعت محض از ولایت فقیه در زمان غیبت امام عصر(عج) به عنوان یک واجب دینی برای تک‌تک همکاران بنده در مجموعه نیروی انتظامی، یک رابطه قلبی و عشقی نسبت به رهبر معظم انقلاب ایجاد کرده است.
 
وی با تاکید بر اینکه امروز پلیس با روحیه اجتماعی و انقلابی ماموریت‌های خود را دنبال می‌کند گفت: پلیس در کنار مردم، در خدمت مردم و در جهت حفاظت از انقلاب و آرمان‌های انقلاب و مردم حرکت می‌کند.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: گستردگی هجمه حملات دشمنان در توطئه آنان در جهت تبدیل ارزش‌ها به ضد ارزش‌ها بسیار زیاد است و امروز پلیس یکه و تنها سینه خود را در برابر توطئه‌های شیاطین سپر کرده و در جهت حراست و حفاظت از ارزش‌ها ایستادگی می‌کند.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..