عملیات موشکی سپاه علیه داعش دل تمام آزادی‌خواهان جهان را شاد کرد

امام جمعه موقت یزد با اشاره به عملیات غرورآفرین سپاه در پاسخ به حمله تروریستی اهواز گفت: عملیات موشکی سپاه علیه داعش دل تمام آزادی‌خواهان جهان را شاد کرد.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام والمسلمین آیت‌اللهی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با تسلیت ایام شهادت حضرت امام سجاد(ع) اظهار داشت: در هفته نیروی انتظامی به سر می‌بریم و به فرموده حضرت آقا نیروی انتظامی مایه اقتدار نظام است.

 
وی با اشاره به اینکه ماموران نیروی انتظامی نظم و امنیت جامعه را حفظ می‌کنند خاطرنشان کرد: این نیروی مقتدر و توانمند برای حفظ امنیت و نظم در جامعه شهدای بسیاری تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
 
امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه در روزهای گذشته امت اسلامی شاهد دو عملیات متفاوت بود که ۱۸۰ درجه ماهیت این دو عملیات با یکدیگر فرق داشت ادامه داد: عملیات اول یک عملیات بزدلانه و جنایتکارانه بود که در اهواز واقع شد، عملیاتی تروریستی که توسط عده‌ای مزدور و دشمن و بزدل و علیه مردم بی‌گناه انجام شد و طفل کوچک چهارساله را جلوی چشمان مادرش به شهادت رساندند.
 
آیت‌اللهی عنوان کرد: این عملیات تروریستی دل امت و رهبر را به درد آورد و تمام ملت ایران از این جنایتی که مزدوران استکبار در اهواز انجام دادند در ماتم فرو رفتند.
 
وی در ارتباط با عملیات دوم تاکید کرد: چند روز از این اقدام تروریستی نگذشت و شاهد عملیات دوم بودیم که به صورت دلیرانه، شجاعانه، مردانه و افتخار آمیز انجام شد.
 
امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: اگر تروریست‌های جنایتکار بزدلانه با فشنگ مردم را به خاک و خون کشیدند نیروهای دلاورمرد ایران با موشک پاسخ آنها را دادند و اگر آن بزدل‌ها حمله کردند و ۲۵ شهید از امت گرفتند، عزیزان ما در سپاه ۴۰ نفر از آنها را به هلاکت رساندند و اگر این بزدل‌ها و ترسوها بر مردم بیگناه و بی‌سلاح و طفل کوچک حمله کردند، عزیزان ما در سپاه بر سران داعش حمله کردند و بزرگانشان را به جهنم فرستادند.
 
آیت‌اللهی با تاکید بر اینکه همه از این حرکت غرورآفرین افتخار کردند عنوان کرد: اگر تروریست‌ها دل ملت و رهبر امت را به درد آوردند اما عزیزان ما با شجاعت خودشان دل رهبر، مردم و تمام آزادمردان جهان را شاد کردند.
 
وی با تاکید بر اینکه تمام این افتخارات به واسطه رهبری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به دست آمده بیان کرد: اگر سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و همه قوا به افتخارات بزرگی دست پیدا کرده‌اند که کرده‌اند، همه به واسطه هدایت‌های رهبر معظم انقلاب است.
 
امام جمعه موقت یزد با تاکید بر اینکه ما باید شکرگذار دو نعمت بزرگ وجود رهبر معظم انقلاب و یک ملت خوب باشیم بیان کرد: دلیلی که هدایت‌های مقام معظم رهبری توانسته این ملت و کشور را به سمت پیشرفت ببرد و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کند، اتکا و امید ایشان به خداوند متعال است.
 
آیت‌اللهی با اشاره به اینکه تمام فعالیت‌های تروریستی منطقه با حمایت های آمریکا و برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است خاطرنشان کرد: تحریم‌های اقتصادی هم یکی دیگر از رویکردهای آمریکا علیه ملت ایران است و رهبر معظم انقلاب هم تاکید کردند که آمریکا در تحریم‌ها شکست می‌خورد سیلی سنگینی از ملت ایران دریافت می‌کند.
 
وی به رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان در سراسر کشور و استان یزد اشاره کرد و افزود: این رزمایش به همه مسئولان گفت که‌ ای مسئولان و مدیران از بسیجیان یاد بگیرید و با روحیه بسیجی برای خدمت به جامعه وارد شوید چرا که امروز مشکلات کشور به وسیله روحیه جهادی و انقلابی برطرف می‌شود.
 
امام جمعه موقت یزد بیان کرد: بسیجیان مخلص ایران در طول تابستانی که گذشت همانند سال‌های گذشته بدون اینکه وظیفه قانونی داشته باشند و اسمی از آنها باشد چقدر فعالیت‌های خالصانه و ارزشمند داشتند و اقدامات بسیار گسترده‌ای در زمینه محرومیت‌زدایی در سطح جامعه داشتند.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..