امام‌جمعه موقت یزد:

تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت‌فقیه رمز پیروزی در جنگ اقتصادی است

امام‌جمعه موقت یزد با بیان این که سست کردن مقاومت ملت ایران توطئه امروز دشمنان دین و نظام اسلامی است، گفت: تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه رمز پیروزی در برابر استکبار جهانی است.

به گزارش یزدی نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید محمدجواد آیت‌اللهی» در خطبه‌های این هفته ۱۳ مهرماه نماز جمعه یزد با اشاره به تداوم توطئه‌های نظام سلطه برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، اظهار کرد: آمریکایی‌ها قصد دارند با حمایت و تجهیز گروه‌های تروریستی منافع خود را در منطقه تضمین کنند.

 
وی با بیان این‌که دشمن قصد دارد با عملیات تروریستی و جنگ اقتصادی مقاومت مردم ایران را سست کند، افزود: دشمن قصد دارد با ابن تحرکات امنیت کشور را به زیر سؤال ببرد که البته در این زمینه هوشیاری فرزندان این مرزوبوم آن‌ها را باکست مواجه خواهد کرد.
 
امام جمعه موقت یزد گفت: بدون شک بسیج، سپاه، ارتش و سایر نیروهای نظامی و انتظامی با تبعیت محض از ولایت‌فقیه آماده جان‌فشانی درراه میهن اسلامی هستند و هر نگاه تعرض‌آمیز نسبت به این آب‌وخاک را قاطعانه پاسخ خواهند داد.
 
آیت الهی رمز موفقیت نیروهای نظامی ایران اسلامی را تبعیت از ولایت‌فقیه دانست و تصریح کرد: ملت ایران نیز از همان آغاز مبارزات خود با رژیم طاغوت در تبعیت از ولایت، کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشتند و اکنون نیز با تبعیت از ولایت برای درهم کوبیدن توطئه‌های دشمن آماده هستند.
 
وی در پایان سخنان خود با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مایه اقتدار نظام است و مردم استان دارالعباده باید قدردان زحمات این سربازان نظام باشند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..