رزمایش بزرگ عاشوراییان در یزد برگزار شد

حجت الاسلام حیدر مصلحی در جمع بسیجیان استان یزد گفت : حضور بسیجیان در صحنه ، توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی را خنثی کرده است.

به گزارش یزدی نیوزاین همایش، مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول الله است.

در تجمع بزرگ عاشورایی بسیجیان استان یزد که با هدف امیدبخشی به مردم و ایجاد یاس و ناامیدی در دشمن برگزار شد .
اجتماع بزرگ بسیجیان استان ، امروز صبح با عنوان رزمایش بزرگ عاشوراییان یزد در مسجد ملااسماعیل برگزار شد. 
جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: بر اساس اطلاعاتی که از مجموعه دستگاه‌های اطلاعاتی استکبار به دست آمده، دشمن طراحی‌های مختلفی را در مقابله با انقلاب با توجه به تجربیات گذشته‌اش در نظر گرفته است.
وی افزود : امروز برنامه و سیاست اصلی دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی ایران جنگ روانی برای ناامید کردن مردم از دستاوردهای انقلاب است.
وی با تاکید بر اینکه بسیج در مقابله و خنثی کردن این توطئه‌ها نقش اصلی و کلیدی دارد بیان کرد:دشمن در دی ماه سال گذشته و مرداد امسال با طراحی پیچیده و هزینه کردن اعتبارات بسیار زیاد سعی کرد که زمینه‌ای فراهم کند تا اقشار متوسط به پایین جامعه را به خیابان بکشد چرا که آنها فهمیده بودند علت شکستشان در فتنه ۸۸ نتوانستن جذب این قشر بود.
حجت الاسلام مصلحی افزود: در این حادثه، اصلی ترین نقش برای خنثی کردن توطئه را بسیجیان داشتند و با وجود هزینه‌های بسیاری که دشمن در طول این ایام انجام داد نهایتا توانست بین ۶ تا هفت هزار نفر را به خیابان بکشد که طبق تحلیل خودشان این افراد از بین منافقین، سلطنت‌طلبان و یا سیلی خوردگان از انقلاب بودند.
 مصلحی بیان کرد: دشمن الان در جنگ روانی به صورت بسیار گسترده در حال فعالیت است و جهت‌گیری‌های زیادی به مردم می‌دهد اما هوشیاری‌های مردم توطئه‌های آنها را خنثی کرده است.
وزیر اطلاعات دولت دهم با بیان اینکه دشمن برای تحقق اهدافش به صورت گسترده بر پروژه نفوذ سرمایه‌گذاری می‌کند بیان کرد: آنها در این برنامه خود به دنبال آن هستند که مردم، اقتصاددانان، مسئولان و اقشار مختلف جامعه در تصمیم‌گیری‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایشان دچار اشتباه محاسباتی شوند.
وی افزود: آن ها در این زمینه به تهدید روی آورده اند و از گزینه های نظامی روی میز صحبت می کنند اما نکته مهم آن است که این شخصی که به عنوان کدخدا و ابرقدرت شناخته می‌شود تا کنون در برابر جمهوری اسلامی ایران هیچ غلطی نتوانسته بکند.
جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تاکید بر اینکه ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس با نظام استکباری جهان در جنگ بود خاطرنشان کرد: الان کشورهای منطقه که مورد حمایت آمریکا هستند به هیچ عنوان نمی‌توانند حتی یک اعتراض کوچک به آمریکا کنند و ترامپ مدام به آنها می‌گوید که اگر ما پشت سر شما نباشیم دو هفته هم دوام نمی‌آورید.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..