معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد:

کوتاه ترین مسیر برای اداره امور استان وجود مدیریت چالاک، توانمند و باانگیزه است‌

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در شورای اداری شهرستان اردکان با بیان اینکه گره های کاری مردم اغلب مدیریتی است، کوتاه ترین مسیر برای اداره امور استان به ویژه در حوزه اقتصادی را وجود مدیریت چالاک، توانمند و باانگیزه دانست.

به گزارش یزدی نیوزشورای اداری شهرستان اردکان و مراسم معارفه معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردکان با حضور "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "سید حسین دشتی" مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، "هادی مقیمی" فرماندار شهرستان اردکان و اعضای شورای اداری این شهرستان در سالن شهید حنیف فرمانداری اردکان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در این نشست ضمن اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به محل استقرار تروریست‌های تکفیری در شرق فرات گفت: این حمله موشکی که با اقتدار کامل انجام شد، نشان داد هر کشوری که بخواهد امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران را خدشه‌دار کند انتقام سختی از آنها گرفته می‌شود و این اقدام دل مقام معظم رهبری، مسئولان نظام و مردم ایران را شاد کرد.
"علی زینی وند" ادامه داد: ‌کشور ایران به لحاظ سابقه تاریخی و هویت ملی که دارد در دنیا کشوری با قدمت و ریشه دار به شمار می رود و وارث دو تمدن بزرگ ایران و اسلام است که امروز با پایه‌های مستحکم در حوزه های امنیت و اقتصاد و سایر حوزه ها هرگز با تندبادهایی از این قبیل متزلزل نخواهد شد.
وی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهوری در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سوم مهرماه سال جاری ، این سخنرانی را مقتدرانه دانست و ادامه داد: نظام بین‌الملل در راستای احقاق حقوق جمهوری اسلامی ایران است و از بعد از جنگ جهانی دوم تا امروز اولین بار است که آمریکا و دولتمردان آن در بین جامعه بین الملل تا بدین اندازه تحقیر و منزوی شده اند.
زینی وند با اشاره به شرایط کشور و وجود برخی کمبودها و فشارها‌ی  ‌اقتصادی به دلیل نوسانات قیمت ارز و افزایش قیمتها ، ‌خاطرنشان کرد: ‌دولت با تمام وجود بر اینکه مردم در این شرایط با چه مشکلات و سختی هایی مواجه بوده اند، واقف بوده و خوشبختانه با تدابیر لازم که در چند روز اخیر انجام گرفته است شاهد تعادل بازار و قیمت‌ها تا حد مناسبی هستیم و با برنامه‌ریزی درستی که انجام شده، یقین داریم در کوتاه ترین زمان ممکن از این شرایط، سرافراز بیرون می آییم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت : ‌البته می توان بیان کرد ۷۰ ‌تا ٨٠ درصد گره های کاری که مردم با آن دست به گریبان هستند، گره مدیریتی است.
‌وی مدیریت چالاک، توانمند، پرانرژی و با انگیزه را کوتاه‌ ترین مسیر برای اداره امور استان در همه حوزه‌ ها و به ویژه حوزه اقتصادی دانست و ادامه داد: مدیر بی‌انگیزه و بی ‌برنامه به درد شرایط امروز کشور نمی‌خورد، مدیران باید خودشان به اصطلاح پای ‌کار باشند و در هر حوزه ‌ای که مدیر با انگیزه و خوب وجود دارد آن حوزه موفق است.
زینی وند افزود: در موضوع مدیریت و انتصابات حتما باید دقت کنیم، با نشستن داخل اتاق و پشت میز، مشکلات مردم استان حل نمی‌شود و کار معطل‌ مانده در استان یزد معنا ندارد، امروز به مدیران محکم و معتقد به همه آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، ‌فرمایشات مقام معظم رهبری و اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید نیاز داریم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرستان اردکان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و بخشی از تولید کشور در این شهرستان انجام می‌شود، سرمایه‌های اقتصادی و انسانی بزرگی داشته و دارد، بخشی از تاریخ و مدیریت کشور از این شهرستان برخاسته و رقم خورده است و باید با نگاه به ظرفیت های اردکان و البته توجه به سلامت مردم و حفظ محیط زیست به توسعه متوازن در این شهرستان توجه کرد.
 
 
فراهم کردن رضایتمندی مردم با خدمت رسانی بهتر به آنها
 
 
فرماندار اردکان نیز در این نشست با بیان اینکه باید با خدمت‌رسانی بهتر به مردم زمینه رضایتمندی آنها را فراهم کنیم ، گفت: در دولت تدبیر و امید معاونت‌های فرمانداری‌ها به ‌دو معاونت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی افزایش ‌یافته است.
 "هادی مقیمی" با اشاره به شرایط کنونی در کشور، ‌افزود: عزت، استقلال و سربلندی یک کشور مرهون ایستادگی آن است و با توجه به تضاد منافع انقلاب اسلامی ایران با منافع قدرت‌های استکباری، ما مدام تحت ‌فشار هستیم ولی ملت ایران در طول این ٤٠ سال در بحران‌های مختلف سربلند بیرون آمده و با رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری توانستیم حوادث مختلف را پشت سر بگذاریم.
گفتنی است در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان اردکان که مدیران این شهرستان نیز حضور داشتند، "علیرضا جدیدی ‌اردکانی" ‌با حکم استاندار یزد ‌به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردکان معرفی شد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..