بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار از صنایع و واحدهای تولیدی شهرستان اردکان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد از واحدهای تولیدی صنایع نساجی و گروه کارخانجات شیشه شهرستا‌ن اردکان بازدید کرد.

به گزارش یزدی نیوز "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "‌سیدحسین دشتی"‌ مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری،‌ "هادی مقیمی" فرماندار شهرستان اردکان و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی از واحدهای تولیدی صنایع نساجی و گروه کارخانجات شیشه در شهرستان اردکان بازدید کردند.

واحد تولیدی‌ "‌نساجی آفرین" ‌با اشتغال بیش از ١٤٠ نفر، ‌مساحت ٢٣ هزار مترمربع، ‌زیربنای ١٤ هزار مترمربع و تولید انواع پرده و روتختی  "کارخانجات نساجی حضرت سیدالشهدا(‌ع)" ‌با اشتغال نزدیک به ٥٠٠ نفر، با تولید انواع نخ و پارچه های خام و رنگی و به عنوان یکی از قدیمی ترین واحدهای تولیدی اردکان از واحدهایی بودند که معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و هیئت همراه از نزدیک بازدید کردند، با روند تولید و مشکلات این واحدهای صنعتی و تولیدی آشنا شدند و ‌"‌علی زینی وند" دستورات لازم را برای حلّ مشکلات این واحدها در کوتاه ترین زمان ممکن صادر کرد.
‌همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و فرماندار اردکان از "گروه کا‌رخانجات شیشه اردکان" با اشتغال زایی ١٤٠٠ نفر به صورت مستقیم با مساحت ٧٥ هکتار و به عنوان بزرگ ترین کارخانه تولید مواد اولیه در غرب آسیا و با تولید محصولات: ‌شیشه، ‌سیلیس، ‌صنایع پایین دستی شیشه، بلوک و انواع چسب و ملات بازدید کردند.
گفتنی است گروه کارخانجات شیشه اردکان که از سال ١٣٩٠ فعالیت تولیدی خود را آغاز کرده ‌به بزرگ ترین تولیدکننده انواع شیشه در خاورمیانه تبدیل شده است و درحال حاضر محصولات خود را به ٤١ کشور جهان صادر می کند.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..