معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

آمادگی استانداری یزد در حمایت از ایجاد کانون پیشکسوتان دفاع مقدس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه مدیریت ارشد استان همواره همراه با جامعه ایثارگری استان و مرتبط با فرهنگ دفاع مقدس است، از آمادگی استانداری یزد برای حمایت از ایجاد کانون پیشکسوتان دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزاستاندار یزد‌، معاونان استاندار و مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس در استان دیدار و گفت و گو کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این نشست با اشاره به برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس در استان در ۱۹ شهریورماه سال جاری، گفت: این همایش ها قرار است با همکاری استانداری یزد، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و سپاه الغدیر استان تداوم یابد.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: کمیته پیشکسوتان جهاد و شهادت زیر مجموعه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در استانداری یزد به مسئولیت مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایجاد شده و یکی از وظایف مهم آن، رسیدگی جدی‌تر به مسائل جامعه ایثارگری استان است.
وی اظهار امیدواری کرد: با پیگیری مسئولان استان در این کمیته مشکلات جامعه ایثارگری استان کمتر از گذشته شود.
طالبی در پایان سخنان خود از آمادگی استانداری یزد برای حمایت از ایجاد کانون و تشکلی با عنوان کانون پیشکسوتان دفاع مقدس در استان خبر داد.
گفتنی است در ابتدای این نشست هر یک از رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان حاضر در جلسه مسائل و مشکلات خود را با استاندار یزد و معاونان استاندار مطرح کردند.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..