وضعیت پروژه های عمرانی و زیرساختی شهرستان ابرکوه بررسی شد/ تاکید بر توزیع نظامند آب

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در جلسه بررسی وضعیت پروژه های عمرانی و زیرساختی شهرستان ابرکوه بر توزیع نظامند آب و برنامه ریزی موثر در حفظ بناهای تاریخی این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزنشست هم اندیشی و بررسی وضعیت پروژه های عمرانی و زیرساختی شهرستان ابرکوه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ، فرماندار ابرکوه و مسئولان دستگاه های موثر برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت:توزیع آب به وسیله تانکر به شکلی نظامند،قانونی و بر اساس نیازهای شهرستان ابرکوه صورت گیرد تا از سواستفاده های احتمالی در این زمینه جلوگیری شود.
«محسن صادقیان» افزود:تقویت همکاری های بین بخشی و به کار گرفتن شیوه های تخصصی و جدید به پیشرفت پروژه های عمرانی سرعت می بخشد و تکمیل پروژه های بهسازی و تکمیل آسفالت مسیر های مورد نیاز در ابرکوه از جمله محور ابرکوه- مهردشت نیز بر این اساس دنبال شود.
«محمد کاظمی نسب» فرماندار ابرکوه نیز در این جلسه بیان کرد:ایجاد همگرایی بین دستگاه های مختلف عمرانی با هدف هم افزایی و استفاده بهینه از اعتبارات دولتی برای خدمت موثر به مردم در شهرستان ابرکوه مورد توجه قرار گرفته است و امید است تجمیع توانمندی ها در حل مشکلات پیش رو موثر واقع شود.
گفتنی است در این نشست وضعیت قنات های موجود در محل پروژه مسکن مهر و رفع مشکلات احتمالی، روند اجرای پروژه های صفا شهر-ابرکوه، هارونی-چاه گیر و تعیین و تکلیف زمین های مربوط به ساختمان خیری خانه سالمندان صورت گرفت.
در ادامه پیگیری پروژه تقاطع حسین آباد-اسد آباد ، پروژه های مشارکتی و زمین ها معوض میراث فرهنگی و شهرداری و وضعیت تقاطع ورودی شهر ابرکوه  نیز با حضور مدیران دستگاه های مربوطه هم اندیشی و نسبت به آن تصمیم گیری شد.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..